چهارشنبه 1403/04/13 11:13 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-26 13:10 - شماره خبر : 103542 0
مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان:

ورزشکاران در انتخابات حضور پررنگ خواهند داشت

مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: ورزشکاران در انتخابات ۸ تیرماه حضور پر رنگ و گسترده‌ای را در کنار مردم کشورمان خواهند داشت.

 علی نصرتی مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» گفت: باتوجه‌به حادثه‌ای که برای رئیس‌جمهور پر تلاشمان افتاد انتخابات کشورمان زودتر از موعد برگزار می‌شود و همه ما وظیفه داریم در این انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم.


  وی افزود: انتخابات ۸ تیرماه فرصتی برای مردم کشورمان است تا نشان دهند در شرایط مختلف و حساس همواره پشتیبان ایران هستند و جامعه ورزشی نیز در کنار مردم برای تعین رئیس‌جمهور آینده پای صندوق رأی حضور خواهند داشت.


  مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری اظهار داشت: ورزشکاران کشورمان بخصوص در رشته وزنه‌برداری همواره در میادین مختلف برای کشورمان عزت و افتخار آفریده و پرچم ایران را در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی به اهتزاز درآوردند و در انتخابات پیشرو هم با حضور گستره نشان خواهند داد که افتخارآفرینی ورزشکاران محدود به میدان مسابقات نیست.


  وی تصریح کرد: ورزشکاران باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که انتخاب فرد اصلح می‌تواند در آینده ورزشی کشور قدم مؤثری باشد و دراین‌خصوص به فردی باید رأی دهیم که در حوزه ورزشی نگاه ویژه‌ای را ارائه دهد.

نصرتی گفت: مشارکت بالا در انتخابات باعث می‌شود تا رئیس‌جمهور منتخب با پشتوانه قوی مردم در صحنه اجرایی کشور ظاهر شود و بتواند در عرصه بین‌المللی نیز باقدرت حضور پیدا کند.

  مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری گفت: ورزشکاران همواره در تمامی صحنه‌ها در کنار مردم بودند در انتخابات نیز با دعوت از ملت عزیز همراه با آنها برای مشارکت در انتخابات حضور خواهند یافت.

نصرتی دررابطه‌با اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در شهر توریستی سرعین نیز اذعان داشت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران در شهر سرعین از ۲۰ خرداد شروع شده است و تا قبل از اعزام به مسابقات جوانان جهانان اسپانیا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/VwJ2p
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر