چهارشنبه 1403/04/13 11:03 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-04-10 21:28 - شماره خبر : 103733 0
فرماندار شهرستان سرعین:

انتخابات دور دوم دارای حساسیت خاصی است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: انتخابات دور دوم دارای حساسیت و اهمیت خاصی است و حضور پرشور مردم در این صحنه سرنوشت‌ساز، موجب استحکام نظام و یاس ناامیدی دشمن می‌شود.

باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،با بیان اینکه انتخابات پیشرو دارای اهمیت ویژه‌ای است افزود: این انتخابات دارای حساسیت و اهمیت خاصی است و حضور پرشور مردم در این صحنه سرنوشت‌ساز، موجب استحکام نظام و یاس ناامیدی و هراس دشمنان و انتخاب اصلح ادامه راه شهید جمهور و خدمات بی‌شائبه خواهد شد.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری این انتخابات باتوجه‌به مدت کوتاه قانونی نیاز به‌صرف توانی مضاعف و همت و تلاشی دوچندان دارد؛ اما با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر عوامل اجرایی به لطف الهی به بهترین شکل صورت می‌پذیرد تا زمینه برای حضور مردمی فراهم شود.

فرماندار سرعین مطرح کرد: مردم خونگرم و نجیب شهرستان سرعین همپا و همراه با سراسر کشور با حضور آگاهانه خود برگ زرینی دیگری در تاریخ وطن رقم می‌زنند.

وی با اشاره به برگزاری مجدد انتخابات طی، یک هفته، افزود: حضور مردم در انتخابات فعلی هم بسیار مغتنم بود و در مرحله دوم انتخابات هم به اذن خداوند به همین صورت خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان  سرعین گفت: اهالی ولایت‌مدار شهرستان چه در حضورهای خیابانی مثل مراسم شهدای خدمت، اربعین و چه در انتخابات سنگ تمام می‌گذارند.

وی مطرح کرد: جمعه پیش روی تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور مردم شریف و قدرشناس شهرستان و روستاهای سرعین در پای صندوق‌های رأی حاضر و برای وحدت و انسجام ملی مشارکت می‌کنند.

باقرزاده گفت: انتخابات در شهرستان در سلامت و امنیت برگزار می‌شود و از ابتدای صبح روز جمعه مردم شریف سرعین و گردشگران با حضور بی‌نظیر در پای صندوق‌های رأی، آرای خود را در شعب اخذ رأی می‌اندازند.

وی با اشاره به اینکه تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با دردست‌داشتن شناسنامه یا کارت ملی در رأی‌گیری مشارکت کنند گفت شهروندان رأی خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.

خبر از: حسن حنیفی

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/4PORm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر