چهارشنبه 1403/04/13 11:35 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-24 19:24 - شماره خبر : 103527 0
با کسب اکثریت آرا؛

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای اردبیل انتخاب شد

سردار غلامحسین محمدی اصل با کسب اکثریت آرا، رئیس جدید هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی «سبلان ما» مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل عصر امروز با حضور مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزارنفری جهان‌پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

 در این مجمع انتخاباتی سردار غلامحسین محمدی اصل با کسب ۱۱ رأی از مجموع ۱۲ رأی مأخوذه به مدت چهار سال، رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل انتخاب شد.

 رئیس جدید هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ورزش باستانی یک تاریخ است و واقعاً ارزش دارد» گفت: در این ورزش، ورد زبان ورزشکاران خدا، دین خدا و ائمه است و ورزشکاران با نام مبارک آنها فعالیت می‌کنند.

 محمدی اصل افزود: صداقت، وفا، جوانمردی و مردانگی در ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی موج می‌زند و همه باید برای توسعه و رشد این رشته ورزشی در جامعه تلاش کنیم.

 وی با بیان اینکه خاستگاه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران است، اظهار کرد: باید با تأمین زیرساخت‌ها و انجام حمایت‌های لازم نوجوانان و جوانان بیشتری به این رشته ورزشی جذب شوند به‌طوری‌که این رشته ورزشی را مردم در جامعه الگوی خود قرار دهند.

 وی از متولیان و مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خواست هیأت استان اردبیل را در تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم بیش‌ازپیش یاری کنند تا اردبیل به جایگاه حقیقی خود در این رشته ورزشی اصیل برسد.

 رئیس جدید هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل توجه ویژه به شهرستان‌های استان، تلاش برای بازسازی و به‌روز کردن زورخانه‌ها، آموزش داوران و مربیان به شکل اصولی و فنی، تربیت مرشد، دعوت از اساتید و مربیان برجسته کشوری، تجهیز باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها به امکانات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، تشکیل تیم در تمام رده‌های سنی، رایزنی با فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی برای جذب اعتبارات و امکانات و تأمین برخی از زیرساخت‌ها در شهرستان‌های استان را از جمله برنامه‌های این هیأت در آینده ذکر کرد.

 محمدی اصل تلاش برای رشد، توسعه و همگانی کردن این رشته ورزشی، فعال‌کردن کمیته فرهنگی، راه‌اندازی انجمن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ایجاد همدلی و تعامل و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان و ترویج فرهنگ جوانمردی را از دیگر برنامه‌های هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل در چهار سال آینده عنوان کرد.

 وی بیان کرد: قهرمانان واقعی شهدا هستند که تمامی هستی خود را در راه اسلام تقدیم کرده‌اند تا امروز ما در امنیت، عزت، عظمت و شوکت زندگی کنیم.

 در این مجمع انتخاباتی عادل آزاد دل به‌عنوان نایب‌رئیس، شهرام کاردان خزانه‌دار و جواد انصاری، جعفر خوشه‌چین ملکی و عزیز محمدی هم به‌عنوان اعضای هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رأی اعضای مجمع شدند.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/V7BY9
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر