سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 111
  • بازدید: 649
  • 1403/06/25 - 11:16:00

مدیرکل پست استان اردبیل مطرح کرد:

افزایش ۸۰ درصدی خریدوفروش اینترنتی استان اردبیل

افزایش ۸۰ درصدی خریدوفروش اینترنتی استان اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: خریدوفروش اینترنتی در اداره پست استان اردبیل ۸۰ درصد افزایش‌یافته است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، مهران ناظر پیش از ظهر امروز در تشریح فعالیت‌های اداره پست استان اردبیل با اشاره به افزایش خریدوفروش اینترنتی اظهار داشت: با افزایش فروشگاه‌های آنلاین و مجازی شاهد افزایش خریدوفروش اینترنتی از سوی مردم اربیل هستیم و لازم است مردم در خریدهای خود موارد دقت لازم را داشته باشند تا متضرر نشوند.

 وی به نوسازی ناوگان خودرویی پست استان اردبیل با الحاق تعداد دو دستگاه کامیون ۱۰ تنی و به‌کارگیری آنها در حمل مرسوله‌ها و همچنین برقراری خطوط مبادله پستی درون‌استانی و برون‌استانی در ایام تعطیل به‌منظور تسریع و تسهیل فرایندهای پستی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ارسال مرسولات پستی بالای دو کیلوگرم در پست استان اردبیل نزدیک به ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

 مدیرکل پست استان اردبیل از مردم درخواست کرد باتوجه‌به افزایش ارسال مرسولات و همچنین شروع مدارس نشانی خود را به‌صورت دقیق درج کنند تا مشکلی در ارسال بموقع مرسولات پیش نیاید.

 ناظر ادامه داد: تعداد مرسولات توزیع شده روزانه پست استان اردبیل ۷ هزار مرسوله است و جابه‌جایی مرسولات در استان ۱۱ هزار مورد است.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • افزایش ۸۰ درصدی خریدوفروش اینترنتی استان اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه هفت