سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 153
  • بازدید: 661
  • 1403/06/27 - 13:27:20

مدیر جدید منابع آب شهرستان اردبیل منصوب شد

مدیر جدید منابع آب شهرستان اردبیل منصوب شد

«منصور قهرمانی» به‌عنوان مدیر جدید منابع آب شهرستان اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، نبی‌اله پاسبان عیسی‌لو در جلسه معارفه مدیر جدید منابع آب شهرستان اردبیل با اشاره اقدامات صورت‌گرفته در سال‌های اخیر در حوزه منابع آب شهرستان اردبیل، گفت: ارتقای فعالیت‌های حوزه منابع آب شهرستان اردبیل به‌عنوان مرکز استان همواره مورد تأکید بخش آب است و این فعالیت‌ها باید بیشتر از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم منطقه باید همیشه موردتوجه همکاران قرار گیرد و رسیدگی به‌موقع به درخواست‌های مردمی و نظارت بر انجام کار دراسرع‌وقت مورد تأکید بخش آب است.

جانشین مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به وضعیت منابع آب شهرستان علی‌الخصوص در دشت اردبیل اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد افت منابع آب زیرزمینی در دشت اردبیل هستیم و باید همکاران در بررسی تخصیص منابع آب برای بخش‌های مختلف نهایت دقت را داشته باشند.

 در ادامه این جلسه با صدور ابلاغ رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با قدردانی از زحمات «فرهاد صدیق» در دوران تصدی پست مدیریت منابع آب شهرستان اردبیل، «منصور قهرمانی» به‌عنوان مدیر جدید این شهرستان منصوب شد.

 در حکمی که به همین منظور با امضای علی حیدری اناری، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خطاب به منصور قهرمانی صادر شده، آمده است: «نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم از تاریخ صدور به‌عنوان مدیر منابع آب شهرستان اردبیل منصوب می‌شوید.»

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مدیر جدید منابع آب شهرستان اردبیل منصوب شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای پنج