سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 17
  • بازدید: 1,015
  • 1403/06/17 - 14:25:01

استاندار اردبیل:

بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد شد

بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد شد

استاندار اردبیل گفت: با کارشناسی دقیق و آینده‌نگری و درنظرگرفتن مصالح منطقه در نهایت نقطه آغازین منطقه آزاد، بیله‌سوار شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حامد عاملی  پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با افتتاح رسمی دفتر منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل در محدوده بیله‌سوار شاهد توسعه صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد استان خواهیم بود و از منافع حاصله کل استان بهره خواهد برد.

 وی ادامه داد: دفتر کار منطقه آزاد در شهرستان بیله‌سوار منشأ خیر برای کل استان بخصوص شهرستان‌های پارس‌آباد، اصلاندوز و گرمی خواهد بود و وجود نظرات مختلف برای نقطه آغازین این منطقه باعث شد با کارشناسی دقیق و آینده‌نگری و درنظرگرفتن مصالح منطقه در نهایت نقطه آغازین بیله‌سوار باشد.

 استاندار اردبیل روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله‌سوار را قابل‌قبول عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود ۶۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در بیله‌سوار تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان شود.

 عاملی با تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی و انتقال خانه‌های در مسیر سیل به منطقه امن مجاور، افزود: در این راستا در حال حاضر عملیات ساخت خانه‌ها در روستای اکبرداوود ادامه داشته و زیرساخت‌های لازم برای بافت جدید هم در حال تأمین است و قرار شد ساخت شبکه معابر روستا نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز شود.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه ده