سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 195
  • بازدید: 556
  • 1403/06/31 - 23:12:23

استاد حوزه علمیه شهرستان پارس‌آباد:

وحدت یک میلیارد مسلمان آنان را قدرتمند می‌کند

وحدت یک میلیارد مسلمان آنان را قدرتمند می‌کند

استاد حوزه علمیه شهرستان پارس‌آباد گفت: اکنون که بیش از یک میلیارد نفر از جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند تنها وحدت و دوستی میان آنان است که می‌تواند آنان را شکست‌ناپذیر و قدرتمند کند.

نازیلا انصاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: پیامبر اکرم(ص) بزرگترین شخصیت عالم بهترین و بزرگترین عامل اشتراک مسلمانان به شمار می‌رود و هفته وحدت که به یمن ولادت ایشان نامگذاری شده است آرمانی بلند و بسیار عمیق است که مذاهب اسلامی در سایه آن می‌توانند به دور از اختلاف به وحدت برسند.

وی افزود:  مهم‌ترین عامل موفقیت در عصر حاضر وحدت است و هر قصوری در این راه سبب دوری از اهداف و آرمان‌های بلند اسلام خواهد بود.

 استاد حوزه علمیه شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) بعد از درجه بالای پیغمبری، سنت حسنه اخوت و برادری را پیش گرفت و در پرورش انسان‌ها اهتمام خاصی بر وحدت و صلح‌طلبی داشتند.

وی تصریح کرد: جامعه بشری امروز باید حرکت شگرف پیامبر بزرگ اسلام را الگوی  خود قرار دهند و وحدت اصل اساسی میان مسلمانان باشد.

انصاری تصریح کرد: همیشه تنها دسته‌ای که از تفرقه و انشقاق بین مسلمانان بهره‌مند شده دشمنان بوده و در بسیاری از موارد برای رسیدن به اهداف شوم خودشان از روش‌های تفرقه افکنانه استفاده کرده‌اند.

وی بیان کرد: هدف از هفته وحدت ضرورت یکدل شدن جهان اسلام است و در این زمان پر از فتنه و آشوب و جلوگیری از تقویت تعصب نژادی و قومی و طایفه‌ای یا ملی گرایی و تحریک تعصبات فرقه‌ای یاشیعه یا سنی است.

استاد حوزه علمیه شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: اکنون که بیش از یک میلیارد نفر از جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند تنها وحدت و دوستی میان آنان است که می‌تواند آنان را شکست ناپذیر و قدرتمند کند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • وحدت یک میلیارد مسلمان آنان را قدرتمند می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش به‌اضافه یک