سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 197
  • بازدید: 619
  • 1403/07/01 - 08:37:46

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۲۶۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند

۲۶۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز در آغازین روز سال تحصیلی جدید ۲۶۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند.

کلام‌الله صفری  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با تبریک روز بازگشایی مدرسه اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، امروز ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل راهی مدرسه شدند.

 وی تعداد فرهنگیان و معلمان و همکاران آموزش و پرورش که امسال مدارس استان اردبیل را ۱۸ هزار و ۷۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: با یک حساب سرانگشتی امروز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار اولیا دانش‌آموزان استان اردبیل در مراسم بازگشایی مدارس حضور خواهند یافت.

 مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تعداد مدارس این استان در سال تحصیلی جدید را ۲ هزار و ۶۷۶ مدرسه اعلام کرد و گفت: امروز در تمامی این مدارس زنگ مهر و مقاومت و زنگ نماز به صدا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: در آئین زنگ مهر امسال مدارس اردبیل ائمه جمعه، فرمانداران، خانواده شهدا، جانبازان و خیرین و همه شرکا آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.
 

صفری با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین توجه داشته باشند، تصریح کرد: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از همین روز اول، با برنامه جلو بروند و تحت‌تأثیر هیچ کلاسی به غیر از کلاس‌های آموزش و پرورش قرار نگیرند.
وی گفت: با توجه به اینکه آموزش از حافظه محوری بودن خارج شده است و اکنون آموزش بر مبنای مفهومی بودن است از تمامی دانش‌آموزان می‌خواهم که از همین روز اول برنامه‌ریزی کنند و با دقت به آموزش‌های معلمان گوش فرادهند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ۲۶۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی راهی مدرسه شدند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه نه