سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 218
  • بازدید: 407
  • 1403/07/02 - 07:55:28

سرمربی تیم فوتسال الغدیر اردبیل:

اردبیل قدرتمندانه در لیگ فوتسال حاضر می‌شود

اردبیل قدرتمندانه در لیگ فوتسال حاضر می‌شود

سرمربی تیم فوتسال الغدیر اردبیل گفت: تیم فوتسال الغدیر اردبیل خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک جوانان کشور آماده می‌کند.

حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: تیم فوتسال الغدیر اردبیل خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک جوانان کشور آماده می‌کند.

 
 وی افزود: ما تمریناتمان را برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور از ۱۴ تیرماه امسال شروع کرده‌ایم و تا به امروز حدود ۱۵ اردو برگزار کرده‌ایم.
 
 سرمربی تیم فوتسال الغدیر اردبیل تصریح کرد: مسابقات رفت ما از ۱۶ آبان‌ماه شروع خواهد شد و ما با تمام توان در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان حاضر در اردوی آمادگی تیم فوتسال الغدیر طی فرایند سه جلسه‌ای برای این اردوی آمادگی انتخاب شده‌اند و همگی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
 
 وی ادامه داد: امسال ۱۰ تیم کشوری در مسابقات فوتسال شرکت کرده‌اند و تیم الغدیر نیز به‌عنوان نماینده استان اردبیل در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال شرکت خواهد کرد.


 صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل نیز درباره حضور تیم الغدیر در مسابقات کشوری به خبرنگار ما گفت: این تیم قدرتمندانه خود را برای لیگ اول جونان آماده می‌کند.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • اردبیل قدرتمندانه در لیگ فوتسال حاضر می‌شود

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده منهای چهار