سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 243
  • بازدید: 284
  • 1403/07/03 - 12:34:20

نایب رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل:

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

نایب رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان اردبیل، ششمین جشن آزادی زندانیان غیرعمد با مشارکت اتحادیه عسل و لبنیات‌فروشان استان اردبیل در محل کارخانه عسل مهرنوش اردبیل برگزار شد.

 در این مراسم  ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌‌های‌ استان آزاد شدند که مبلغ محکومیت این زندانیان بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

یوسف خدادادی در خصوص تأمین مبلغ این زندانیان افزود: مبلغ بدهی این زندانیان از طریق  گذشت شاکیان ، آورده مددجویان ، تسهیلات بانکی و صدور احکام اعسار قضایی  و کمک ستاد مردمی دیه کشور و استان تأمین و از زندان‌های استان آزاد شدند.

نایب رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: ستاد مردمی دیه استان اردبیل از ابتدای سال جاری تا به حال تعداد ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی را با مبلغ محکومیت بیش‌‌‌ از ۴۰۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد کرده است که از این تعداد ۳۷ زندانی با مشاوره قضایی آزاد شدند. گفتنی است در این مراسم مبلغ ۲۶۵ میلیون تومان توسط خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان کمک شد.

وی اظهار داشت: نیکوکاران ارجمند می‌توانند کمک‌های خود برای رهایی زندانیان غیرعمد از زندان را به شماره حساب‌های  ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰  و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان اردبیل واریز کنند.

انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای هفت