سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 246
  • بازدید: 381
  • 1403/07/03 - 22:12:48

امام‌جماعت اهل‌تسنن کوثر:

مسلمانان در کنار لبنان و فلسطین بایستند

مسلمانان در کنار لبنان و فلسطین بایستند

امام‌جماعت اهل‌تسنن روستای هشین شهرستان کوثر گفت: مسلمانان جهان به‌‎خصوص اعراب خلیج‌فارس نباید یقه خود را در مسائل مربوط به مردم فلسطین، لبنان و سوریه کنار بکشند، چراکه‌ در تفکر صهیونیستی، مسلمانان فقط یک دشمن هستند.

جامع مصدق در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: اتحاد بین مسلمین امروزه خوار چشم دشمنان قلمداد می‌شود و هرچه قدر این اتحاد بیشتر و عمیق‌تر باشد، اعمال خصمانه صهیونیستی و استکباری دشمن بی‌اثر و خنثی خواهد شد.

اعراب یقه خود را از مسائل فلسطین و لبنان کنار نکشند

وی تأیید کرد: مسلمانان جهان به‎‌خصوص اعراب خلیج‌فارس نباید یقه خود را در مسائل مربوط به مردم فلسطین، لبنان و سوریه کنار بکشند؛ تفکر دشمن، تفکر صهیونیستی و استکباری است و در این تفکر نمی‌سنجد که مسلمانان در کجای کره خاکی زندگی کنند، چراکه مسلمانان ایران، لبنان، سوریه و سایر کشورها از منظر خوی صهیونیستی فقط یک دشمن هستند.

امام‌جماعت اهل‌تسنن روستای هشین شهرستان کوثر تصریح کرد: وحدت و همبستگی مسلمین برگرفته از قرآن است؛ وحدتی که آن روزها رسول اکرم (ص) پس از مهاجرت از مکه به مدینه بین مسلمین به وجود آورد، امروزه می‌تواند دوای درد مردم بی‌دفاع غزه باشد.

وی با اشاره به برپایی مراسم‌های باشکوه هفته وحدت و دفاع مقدس در شهرستان کوثر بیان داشت: تنها سلاح امروز جبهه انقلاب در برابر تحریف دشمن روایتگری صحیح از اتحاد بین مسلمین و تزریق باورهای مطلوب و روح‌انگیز  این اتحاد بین اقشار متعدد جامعه بخصوص در بین جوانان است.

وی روایتگری از هفته وحدت و دفاع مقدس را وظیفه همه مردم به‌‎خصوص مسئولین فرهنگی دانست و گفت: هفته وحدت و هفته دفاع مقدس دو اهم و مهم در موجودیت انقلاب اسلامی بوده و جزو اهدافی است که هم رهبر کبیر انقلاب و هم امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نسبت به انتقال فرهنگ این دو اصل به آیندگان تأکید دارند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مسلمانان در کنار لبنان و فلسطین بایستند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه یک