سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 248
  • بازدید: 389
  • 1403/07/03 - 14:11:04

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور:

مقدمات اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم است

مقدمات اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم است

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: راهکار جبهه مقاومت برابر اسرائیل غاصب حذف از درون است که مقدمات حذف و اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حسین عبدالهی‌فر ظهر امروز در نشست تخصصی درس‌های دفاع مقدس، الگوی کارآمد برای مواجهه با جنگ‌شناختی که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های اردبیل در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به لزوم تولید علم و دانایی در جوامع دانشگاهی پرداخت و گفت: برای عبور از جنگ امروز که جنگ‌شناختی است ناگزیر باید به سمت تولید علم و دانش برویم؛ چراکه با توان و قدرت علمی می‌توانیم در این نبرد ناهمگون و ناهم‌تراز موفق شویم.

 امروز پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین نوع جنگ را داریم
 

 وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز با عبور از جنگ سخت به پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ‌ها یعنی نبرد شناختی رسیدیم به‌طوری‌که تاکنون ۷۰ شیوه و روش جنگ‌شناختی دشمنان شناسایی شده است که روی اذهان جامعه و اقناع‌سازی کار می‌کنند.

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور از «باور» به‌عنوان یکی از مهم‌ترین درس‌های دوران ماندگار دفاع مقدس نام برد و گفت: تا زمانی که «باور» در نیروهای خودی به کمال نرسد توانایی عبور از بحران‌ها و تغییر جنگ به نفع را نخواهیم داشت.
 

 وی به نقش تعیین‌کننده باور در جنگ‌شناختی اشاره کرد و گفت: اغلب قربانیان جنگ‌شناختی از این جنگ و ابعاد مختلف آن بی‌اطلاع بوده و عموماً در توهم به سر می‌برند درحالی‌که مورد هجمه دشمنان واقع شده و به تسخیر آنها درآمده‌اند.

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید به بصیرت بالای امامین انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: شناخت دقیق از دشمن ویژگی ممتاز امام خمینی (ره) بود که آن را در بین رهبران جهان ممتاز کرد و در ادامه نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت بالا و قدرت شناختی که دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را در حوادث و بلایای پیچ تاریخی سلامت عبور داده است.

 وی در ادامه سخنان خود از شیطان، نفس، انسان شیطان‌زده و دولت‌ها و جوامع شیطانی به‌عنوان چهار دشمن اصلی مسلمانان در اقصی‌نقاط عالم نام برد و گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت و شناخت بالای خود نه‌تنها گرفتار دشمنان نشد؛ بلکه ایران اسلامی را نیز از گرداب حوادث و اتفاقات و توطئه‌های آن دوران دشمنان و استکبار به سلامت عبور داد.

عبدالهی‌فر تصریح کرد: هنر امام خمینی (ره) این بود که نه‌تنها خود را در برابر دشمنان مقاوم کرد؛ بلکه در برابر دشمنان شیطانی مقاومت ملی نیز راه‌اندازی کرد.
 

 وی با بیان اینکه شاه ایران انسانی شیطان‌زده بود خاطرنشان کرد: شاه خائن در طول دوران حکومت خود تنها به این فکر می‌کرد که مردم در مورد وی چه فکر می‌کنند و مخالفین خود را سرکوب می‌کرد و این نهایت امیال شیطانی است که می‌تواند در یک فرد ایجاد شود.

 مقدمات حذف و اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم شده است

 این کارشناس مسائل سیاسی به لزوم مقاومت ملت اشاره کرد و گفت: امروز فرد مقاوم نتیجه‌بخش نیست و برای موفقیت و غلبه بر دشمن باید فراتر از تشکیل ملت مقاوم باید جبهه مقاومت تشکیل و راه‌اندازی شود.

عبدالهی‌فر تصریح کرد: جبهه مقاومت به دشمنان اجازه تفکرات شوم نیز نمی‌دهد، چراکه این جبهه با اتحاد و همدلی خود را همپوشانی می‌کند.
وی به راهکار ایران اسلامی برای حذف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: راهکار ایران و جبهه مقاومت برابر اسرائیل غاصب حذف از درون است؛ چراکه با حذف بیرونی امکان احیا در آینده نزدیک است؛ اما با حذف از درون این رژیم برای همیشه از بین خواهد رفت.

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه مقدمات حذف و اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم شده است گفت: توحش کنونی رژیم صهیونیستی بیانگر انشقاق درونی این رژیم است.
 وی با بیان اینکه ایمان به خدا دومین درس بزرگ دفاع مقدس برای جنگ شناخت و نبرد ترکیبی است گفت: رزمندگان با علی‌رغم دستان خالی با حفظ ایمان برابر دشمنان ایستادگی کرده و به الگویی بی‌بدیل برای مستضعفان جهان برای رهایی از ظلم و تاریکی تبدیل شدند.
 عبدالهی‌فر گفت: ایمان و باور است که منجر به پیروزی شده و باعث می‌شود جوانان به میدان آمده و به ندای رهبر لبیک بگوید.
 وی با بیان اینکه ایمان اجازه نمی‌دهد ارتباط بین امام و امت تضعیف شود گفت: امروز دشمنان با تمام وجود به میدان آمده‌اند تا با قطع ارتباط بین امام و امت به اهداف خود برسند.
 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در جنگ‌شناختی ایمان بسیار معجزه‌آسا عمل می‌کند.
 عبدالهی‌فر به فتنه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با شناخت بالایی که داشت این فتنه را ۴۰ سال پیش پیش‌بینی کرده و هشدار داده بود که دشمنان برای ۴۰ سال آینده برنامه دارند و خواستار هوشیاری و برنامه‌ریزی متولیان شده بود.
 وی افزود: امام خمینی (ره) در صدور پیام تاریخی خود مبنی بر تأسیس بسیج در پنجم آذرماه از ملت ایران خواست تا از هرگز از دشمن غفلت نکنند؛ چراکه لحظه‌ای غفلت جبران‌ناپذیر بوده و موجب نابودی می‌شود.
 


 لزوم دشمن‌شناسی در همه اعصار و برهه‌ها/ در تولید علوم‌انسانی ضعف داریم

 معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید به لزوم دشمن‌شناسی در همه اعصار و برهه‌ها اشاره کرد و گفت: ضعف در دشمن‌شناسی بزرگ‌ترین آفت است؛ بنابراین همواره باید دشمن را جدی گرفته و برای لحظات برنامه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تولید علم و دانش در محیط‌های دانشگاهی اشاره کرد و گفت: امروز ما در فرمول تولید علوم‌انسانی ضعف داریم و باید در این زمینه به‌سرعت پیشرفت کنیم؛ چراکه نفوذ در این زمینه خطرناک بوده و اثر مستقیم بر آینده کشور دارد.

 
 

 عبدالهی‌فر به نفوذ فرانسه در تاریخ کشور اشاره کرد و گفت: فرانسوی‌ها بانفوذ در دولت‌های ایران نقش مهمی در افول کشور و باعظمت ایران در ادوار تاریخ ایفا کردند و این درس‌های عبرتی برای امروز ما است.

وی گفت: لوئی چهاردهم برای موفقیت برنامه‌های خود برای تطمیع شاهان ایران برنامه‌ریزی کرده بود؛ به‌طوری‌که ۶۰۰ سال پیش اولین کتاب علیه شیعیان را نگارش و در داخل کشور ما توزیع کرد، یک یهودی ۱۳ سال صدراعظم ایران بود و هویدا نیز وابسته به یهود بود و برای آینده ایران برنامه‌ریزی کلان، کوتاه‌مدت و بلندمدت داشتند.
 معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید در بخش دیگری از سخنان خود به کشورهای صاحب ایدئولوژیک اشاره کرد و گفت: دشمنان به این نکته رسیدند که کشورهای صاحب ایدئولوژیک برای آنها تهدید محسوب می‌شود؛ بنابراین درصدد حذف آنها و یا ایدئولوژیک برآمدند تا تهدیدات منافع خود را برطرف کنند.
 وی به عملیات psp استکبار علیه کشورهای صاحب ایدئولوژیک اشاره کرد و گفت: کارتل‌ها برای رسیدن به اهداف خود هزینه‌های سنگینی کردند.


 دانشگاه‌ها باید برای حذف تفکرات سکولار و لیبرال در جامعه برنامه‌ریزی کنند
 

 عبدالهی‌فر از راه‌اندازی جهادگران تبیین در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: جهادگران تبیین رسالت سنگین روشنگری اتفاقات گذشته در جامعه را برعهده داشته و موظف هستند برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ در آینده کار پژوهشی ارائه و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه‌های ما باید برای حذف تفکرات سکولار و لیبرال در جامعه به‌ویژه مراکز علمی برنامه‌ریزی کنند تا با تقویت ایدئولوژی‌های انقلاب اسلامی کشور را برای تحقق تمدن نوین اسلامی آماده از گذشته کنند.
 معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید به اقدامات دومارانش افسر ارشد ارتش فرانسه، مشاور امنیتی بین‌المللی چند تن از سران کشورهای جهان آزاد نظیر، رونالد ریگان، والری ژیسکار دستن و شارل دوگل و رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت فرانسه و نویسنده کتاب جنگ جهانی چهارم علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: وی برای مقابله با انقلاب اسلامی در تبعید امام خمینی (ره) به فرانسه برنامه‌ریزی کرده و بعد از آن دو انتشاراتی باید ترویج افکار مسموم در ایران راه‌اندازی و 6 حلقه سیاسی در ایران تأسیس کرد؛ چراکه بر این باور بود ایران امروز با بمب و موشک ازبین‌رفتنی نیست؛ بلکه باید کار ریشه‌ای و ایدئولوژیکی در این راه انجام داد.
 این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دومارانش معتقد بود ایران مظهر قدرت در آینده خواهد بود؛ بنابراین برای مقابله با این قدرت باید از هم اکنون جریان روشنفکران، مترجمان راه‌اندازی و قاچاقچیان مواد مخدر را در ایران رواج داد تا بانفوذ در افکار و اذهان ایرانیان از پیشرفت و نفوذ قدرت ایران در منطقه و بین‌الملل بکاهد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مقدمات اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی فراهم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه پنج