سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 263
  • بازدید: 554
  • 1403/07/04 - 21:34:00

کارشناس مسائل سیاسی:

بحران صهیونیست‌ها عمیق و جدی است

بحران صهیونیست‌ها عمیق و جدی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حجم و نوع اقدام اخیر رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است و ازاین‌جهت حتی انتقاد و برائت افراد منتقد جبهه مقاومت را نیز برانگیخته است و این به‌روشنی نشان می‌دهد که بحران صهیونیست‌ها چقدر عمیق و جدی است.

امین ندیری نیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،اظهار داشت: بی‌تردید نتانیاهو و اسرائیل بابت حمله به لبنان خسارت و تلفات سنگینی متحمل خواهند شد و مطمئن هستم که مقاومت اسلامی لبنان و محور مقاومت پاسخ سختی به این جنایت خواهند داد.

 وی افزود: قطعاً جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و فعال‌شدن کرانه باختری طی هفته‌های اخیر و شلیک موشک بالستیک از یمن تا عمق تل‌آویو نشان می‌دهد اتفاقاً ضربات جبهه مقاومت به رژیم غاصب اسرائیل سهمگین و کاری بوده است.
 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به واکنش کاربران مجازی به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله سایبری به لبنان گفت: این حمله به‌صورت ناجوانمردانه انجام شده و باعث زخمی و شهیدشدن بسیاری از لبنانی‌ها شده است.

وی افزود: اقدام رژیم جعلی اسرائیل در منفجرکردن دستگاه‌های ارتباطاتی، نشان‌دهنده این است که این رژیم قصد دارد سطح تجاوزات در لبنان را افزایش دهد.

ندیری گفت: تجاوز رژیم اسرائیل به لبنان جنایت است و عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در انفجار پیجرها در سراسر لبنان نشان‌دهنده این است که این رژیم منحوس علاوه بر کشتار انسان‌های بی‌گناه، نقض حاکمیت ملی لبنان را انجام داده است.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی از اسرائیل افزود: آمریکا باید به‌جای لبنان، فشارهای خود را بر اسرائیل تشدید کند.

 این کارشناس مسائل سیاسی افزود: آنچه در لبنان و انفجار زنجیره‌ای پیجرها رخ داد، نشان‌دهنده این بود رژیم اشغالگر قدس نه‌تنها با نیروهای حزب‌الله دشمنی دارد؛ بلکه با شهروندان لبنانی نیز دشمنی دارد.

  وی با بیان اینکه کاربران مجازی حمله سایبری رژیم اسرائیل را محکوم کردند، بیان داشت: حجم و نوع اقدام اخیر رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است و ازاین‌جهت حتی انتقاد و برائت افراد منتقد جبهه مقاومت را نیز برانگیخته است و این به‌به روشنی نشان می‌دهد بحران صهیونیست‌ها چقدر عمیق و جدی است.
 

ندیری گفت: انتظار می‌رود علاوه بر محکومیت رژیم اسرائیل توسط مجامع بین‌المللی، لبنان نیز شکایتی را به شورای امنیت آماده کند.



انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • بحران صهیونیست‌ها عمیق و جدی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه ده