سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 277
  • بازدید: 511
  • 1403/07/04 - 22:51:05

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل:

گفتمان مقاومت الگوی جنبش‌های آزادی‌خواه شده است

گفتمان مقاومت الگوی جنبش‌های آزادی‌خواه شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل گفت: با وقوع انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت شکل گرفت و این گفتمان تبدیل به الگویی برای محورهای آزادی‌خواه جهان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح، عصر امروز در سلسله‌نشست‌های روشنگری که با محوریت ایثار و شهادت از طریق پیام‌رسان روبیکا پخش شد اظهار داشت: گفتمان مقاومت همان گفتمان امام (ره) و گفتمان شهدا، ایثارگران و غرورآفرینان هشت سال دفاع مقدس است و هر توفیقی در کشور به دست آوردیم مدیون گفتمان مقاومت هستیم و باید این گفتمان در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه‌دار باشد.

 گفتمان مقاومت در همه حوزه‌ها الگو شود
وی افزود: با تداوم گفتمان مقاومت می‌توانیم در سایر حوزه‌ها هم موفق عمل کنیم و دشمنان را در هر زمینه شکست دهیم و گفتمان همه ما از جمله علما، کسبه، دانشگاهیان و دانش‌آموزان باید گفتمان مقاومت باشد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل تصریح کرد: امروز حزب‌الله لبنان با الگو قراردادن گفتمان مقاومت توانسته به‌عنوان یک جبهه مقاوم در برابر تجاوزگران ظاهر شده و با پیشرفت نظامی که کرده از نظر نظامی و نیروی نظامی باعث شده مردم شمال اراضی اشغالی آنجا را ترک کنند و به پناهگاه بروند. حزب‌الله شاید ضرباتی متحمل شده ولی آن‌قدر مستحکم است که بتواند در مقابل رژیم صهیونیستی از خود دفاع کند.
 

گفتمان سازش در مقابل آمریکا و اسرائیل جوابگو نیست

 سید سیاح تأکید کرد: گفتمان سازش در مقابل آمریکا و اسرائیل که این‌همه جنایت بر علیه ما و جبهه مقاومت انجام داده جوابگو نیست و نمی‌توان سازش کرد؛ بلکه باید با گفتمان مقاومت در مقابل این جنایت‌کاران ایستادگی و مقابله کرد.

 وی بیان کرد: امروز می‌بینیم مردم مظلوم غزه، مبارزان فلسطینی، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن با همین گفتمان مقاومت رژیم صهیونیستی را به بن‌بست رسانده‌اند و این اعتراف کارشناسان خوشان است و همه علت آن را گفتمان مقاومت می‌دانند که مبتکر آن امام (ره) بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل یادآور شد: بصیرت و جریان‌شناسی لازمه دیگر مرزبانی از اسلام است و کسانی که فاقد بصیرت و ناتوان از جریان‌شناسی باشند در تحلیل شخصیت‌ها و حوادث دچار انحراف خواهند شد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • گفتمان مقاومت الگوی جنبش‌های آزادی‌خواه شده است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه نه