سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2781
  • بازدید: 1,033
  • 1391/07/25 - 12:56:47

انتقاد رئیس شورای شهر اردبیل از بی‌مبالاتی شرکت‌های حفاری

رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از شرکت‌های حفاری و خدمات‌رسان خواستار هماهنگی بیشتر آنها با شهرداری در به حداقل رساندن تخریب آسفالت‌ریزی‌های جدید شد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز با حضور اعضا در ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه فصل سرما شهرداری باید از هم اکنون برای برف‌روبی سریع و کم تاخیر اقدامات و پیش‌بینی‌‌های لازم را انجام داده و نواقص احتمالی را برطرف کند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اعلام اینکه شورا و شهرداری فصل کاری ایده عالی را در بهار و تابستان و یک ماهه پاییز سپری کرده است، افزود: ما یک انقلاب حقیقی را در بحث آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز با هدف کسب رضایت مردم انجام دادیم که این خدمات بیشتر با اتکا به منابع شهرداری بوده و کمترین حمایت دولتی را در این زمینه شاهد بودیم.

این مسئول بیان داشت: همان گونه که در فصل تابستان از امتحان الهی سربلند بیرون آمدیم و با تلاش و مجاهدت نقص‌ها را برطرف کردیم، انتظار می‌رود در زمستان نیز خدمات‌رسانی به شکل عالی صورت بگیرد و کمترین عیب و نقص را شاهد باشیم.

وی تولید 200 هزار تن آسفالت را کاری ارزشمند و در عین حال سنگین به همت و اراده شورای شهر و شهرداری توصیف کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: همان طور که در ابتدای سال وعده داده بودیم تولید و پخش 200 هزار تن آسفالت را محقق کردیم و باید در فصل سرما و یخبندان نیز از این آسفالت‌های ریخته شده صیانت کنیم.

سرداری بیان داشت: برای چندمین بار به اطلاع مردم می‌رسانیم شورا و شهرداری بدون کمترین وابستگی به اعتبارات دولتی چندین برابر دستگاه‌های دیگر کار عمرانی انجام داده و همچنان پیگیر دریافت کمک 50 میلیارد تومانی که بخشی از آن به شهرداری اردبیل تعلق دارد، هستیم.

رئیس شورای اردبیل همچنین به مشکلات مالی شهرداری اشاره کرد و گفت: انتظار داشتیم این اعتبار به موقع تامین می‌شد تا در فصل کاری می‌توانستیم با توانی مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک‌گذاری

  • انتقاد رئیس شورای شهر اردبیل از بی‌مبالاتی شرکت‌های حفاری

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه دو