سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 287
  • بازدید: 575
  • 1403/07/06 - 21:05:00

روایتی از زندگی شهید ایران‌نژاد از زبان پدرش

روایتی از زندگی شهید ایران‌نژاد از زبان پدرش

پدر شهید اسد ایران‌نژاد گفت: روزی این شهید شاهد این بود که دوستانش با تیر و کمان برای شکار پرندگان رفتند اما اسد مانع پرتاب تیر شد.

حبیب‌الله ایران‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اصول نام‌گذاری فرزند شهیدش گفت: در سفارش‌های دین مبین اسلام آمده است برای فرزندان خود نام نیک انتخاب کنید، چرا که نام نیک در شخصیت افراد تأثیر می‌گذارد پس با احترام به قوانین مقدس اسلام بود که برای فرزندم نام اسد را انتخاب کردم تا اسد در دوران پر افتخار زندگی‌اش مایه فخر و مباهات و سربلندی خود و خانواده‌اش شود.

 وی در مورد کودکی فرزند شهیدش و رابطه با همسن و سالش گفت: اسد در زمان کودکی مهربان بود و از همان دوران کودکی عاشق بازی‌های جنگی بود و مثل همه بچه‌ها دزد و پلیس، بازی مورد علاقه‌اش مثل یک فرماندهی قوی دوستانش را به دو دسته دوست و دشمن تقسیم می‌کرد و با هم در نبردی خونین می‌جنگیدند و جالب این که در همه این بازی‌ها بدون استثنا بازی با مرگ اسد خاتمه می‌یافت.

 پدر شهید ایران‌نژاد اظهار داشت: در یکی از این بازی‌ها انگشت یکی از دخترها، زخمی شد؛ اسد مثل یک پزشک حاذق فوری انگشت زخمی او را پانسمان کرد.

 وی با اشاره به دلسوزی شهید ایران‌نژاد گفت: یادم هست که روزی این شهید شاهد این بوده دوستانش برای شکار پرندگان رفته بودند و هر کدام تیر و کمان در دست داشتند و تیر به‌طرف پرندگان می‌انداختند که اسد مانع این کار آنها شده است.

 پدر شهید ایران‌نژاد گفت: دفاع از کشور در مقابل دشمن متجاوز وظیفه هر ایرانی است.
 

وی بیان داشت: تمام فکر اسد برای دفاع از مردم و کشورش بود.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • روایتی از زندگی شهید ایران‌نژاد از زبان پدرش

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای نه