سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 302
  • بازدید: 325
  • 1403/07/07 - 10:14:40

مدیر آموزش‌وپرورش سرعین:

دانش‌آموزان باید الفبای خوب زیستن را بیاموزند

دانش‌آموزان باید الفبای خوب زیستن را بیاموزند

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین گفت: باید با تأسی از پیامبر مهربانی و عطوفت پا به عرصه گذاشت و در میان آموختن الفبای علم و دانش، الفبای خوب زیست را به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

سجاد گلی در گفتگو خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، تصریح کرد: دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشورباید بدانند، موفقیت یک امر فردی نیست، شهیدان والامقام با خون‌های خود شرایط و امنیت را برای ما فراهم کردند و ما باید به‌خاطر این خون‌های پاک ریخته شده موفقیت‌های کشوری را افزایش دهیم و هرچه در توان داریم برای امنیت و افتخار کشور عزیزمان انجام دهیم.

  وی گفت: اولویت آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین هم‌سویی فرایند آموزش‌وپرورش و حرکت به سمت تربیت تمام ساحتی است.

  مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین گفت: فرایند آموزش‌وپرورش در شهرستان سرعین فضایی تعاملی و تتابعی است.

  گلی بیان اینکه سال تحصیلی جدید با شعار «برای ایران، برای مدرسه» برای بیش از ۳۱۰۰ نفر دانش‌آموز شهرستان سرعین آغاز می‌شود؛ تصریح کرد: امسال در قالب ستاد پروژه مهر سعی شده است مدارس در بالاترین در سطح کمی و کیفی بازگشایی شوند.

  وی با خاطرنشان‌شدن توفیقات فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی و همچنین دستاوردهای دوساله این مدیریت افزود: آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین با اتخاذ رویکرد تعاملی و تتابعی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی به دنبال تحقق ساحت‌های سند ملی تحول بنیادین و تربیت نیروی تمام ساحتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

  مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین اظهار داشت: امروز در آغاز بهار تعلیم‌وتربیت در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، فرهنگیان کشور با مردم و شهدا پیمان می‌بندند که در راه اعتلای نظام تعلیم‌وتربیت دریغ نورزند.

  گلی خطاب به معلمان و مدیران مدارس تأکید کرد: چشم امید کودکان و نوجوانان ایران به شماست؛ اینکه گفته‌اند معلمی هنر است، شعار و اغراق نیست؛ بلکه یک حقیقت انکارناپذیر است.

  مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین در پایان سخنان خود افزود: باید با تأسی از پیامبر مهربانی و عطوفت پا به عرصه گذاشت و آینده کودکان را روشن‌تر بسازیم و در میان آموختن الفبای علم و دانش، الفبای خوب زیست را به دانش‌آموزان یاد دهیم.

 انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • دانش‌آموزان باید الفبای خوب زیستن را بیاموزند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه یک