سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 315
  • بازدید: 1,106
  • 1403/07/08 - 06:00:29

طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در مهد تشیع؛

‌اردبیل همصدا با لبنان؛ مقاومت ادامه دارد

‌اردبیل همصدا با لبنان؛ مقاومت ادامه دارد

در پی شهادت سید مقاومت جای‌جای استان اردبیل یک‌صدا «مرگ بر اسرائیل» را فریاد می‌زند و تجمعات چندین ساعته مردم داغدار همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در پی شهادت سید حسن نصرالله، سید مقاومت، جای‌جای استان اردبیل یک‌صدا «مرگ بر اسرائیل» را فریاد می‌زند و تجمعات چندین ساعته مردم داغدار همچنان ادامه دارد.


مردم شهر اردبیل در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سید‌حسن نصر‌الله مقابل مصلی و همچنین در مقابل مسجدمیرزا علی اکبر تجمع کردند؛ این تجمع از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا پاسی از شب همچنان ادامه داشت.

در این تجمع چندین ساعته مردم فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خواستار تنبیه متجاوز شدند.

کشتار مردم لبنان نشانه عجز رژیم صهیونیستی
سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت  رژیم صهیونیستی وقتی دید عاجز از رویارویی مستقیم با رزمندگان و حزب‌الله است سراغ کودکان و شهروندان بی‌دفاع رفت و شروع به خون‌ریزی کرد.

اجتماع سرعینی‌ها در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی 

مردم سرعین در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله، بعد از نماز مغرب در مسجد جامع سرعین تجمع کردند.
در این تجمع مردم سرعین از مسلمانان جهان و تمای آزادیخواهان جهان خواستند که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی  سکوت نکنند.


اجتماع شبانه پارس‌آبادی‌ها در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سید‌ مقاومت

مردم پارس‌آباد در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله و به خون‌خواهی شهیدالقدس سید حسن نصرالله در جوار شهدای گمنام تجمع کردند.

 در این تجمع چند ساعته مردم پارس‌آباد شعار «مرگ بر اسرائیل» و حامیانش  سر دادند.

همچنین اعلام شده است فردا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه به طرف مسجد جامع شهرستان پارس‌آباد مراسم راهپیمایی به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان برگزار خواهد شد.


اجتماع شبانه نمینی‌ها در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت

مردم نمین شیعه و سنی دوشادوش هم در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله، در مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

در این تجمع مردم نمین خواستار وحدت مسلمانان برای تنبیه اسرائیل کودکش شدند. 


اجتماع شبانه انگوتی‌ها برای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی 

مردم انگوت در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله، تجمع کردند.


 مشگینی‌ها با انزجار فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند


مردم مشگین‌شهر در حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله، مقابل مسجد امام علی(ع) این شهرستان تجمع کردند.

در این تجمع که چندین ساعت طول کشید اهالی مشگین‌شهر  خواستار اتحاد مسلمین برای مقابله با رژیم صهیونیستی اسرائیل و حامیانش شدند و بارها و بارها ندای لبیک یا خامنه‌ای سر دادند.


 مردم خلخال: راه سید مقاومت ادامه دارد

 مردم خلخال در پی محکومیت حادثه تروریستی لبنان و شهادت فرمانده غیور محور مقاومت سید حسن نصر الله در شب یکشنبه  تجمع کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 روز یکشنبه نیز  اجتماع اهالی استان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ‌اردبیل همصدا با لبنان؛ مقاومت ادامه دارد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها (1)

Salami در تاریخ 1403/07/08 - 13:23:31 گفته:

اندیشکده های ایرانی کمی حرکت بکنند و مغزشان را فعال کنند ... پرسش بزرگ باید به دنیا پخش شود یازده سپتامبر در آمریکا ترور شد یک یهودی کشته نشد خود خبر داشتند و سیا و آف بی ای آمریکا دست یهودی هاست . به جای شعار خالی و نصب احمدی نژادو ۴۵ سال اعدام و بی قانونی در ایران، اگر فکر می کردید و بمب اتم درست می کردید الان در قلمرو اسلامی احدی جرات نمی کرد از اف- ۱۵ ده تا بمب ۸ تنی پرتاب بکند و در داخل شهر ها بیش از ده هزار کودک بکشد و هیچ کس غلطی نتواند بکند الان دنیا جنگل صهیونیست ها مثل عنکبوت روی کره زمین نشسته و با ترور صنعتی و یا بیولوژیکی و یا بمب های ده تنی هر جا بخواهند مردم را می کشند! امنیت تمام شده و تروریسم حاکم است و خونریزی های بزرگی در جلو داریم چون کار خانه و لابی اسلحه سازی آمریکا به سیاست مداران و رسانه خبری غربی حقوق گزافی پرداخت می کنند.

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه یک