سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 33915
  • بازدید: 57
  • 1400/03/18 - 08:07:37

عشایر انتخابات

انتخابات یکی از رویدادهای مهمی است که سرنوشت کشور را تعین می کند و نقش اساسی و مهم در معیشت مردم و اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

به گزارش سبلان ما، انتخابات یکی از رویداد های مهمی است که سرنوشت کشور را تعین می کند و نقش اساسی و مهم در معیشت مردم و اقتصاد کشور ایفا می‌کند که یکی از این انتخاب ها انتخابات ریاست جمهوری می باشد که هر چهار یا هشت سال  در سراسر کشور برگزار می شود

انتخابات ریاست جمهوری یکی انتخاب های مهمی است که مردم باید در انتخاب نامزد مورد نظر خود به چند معیار و ویژگی توجه ویژه داشته و بر اساس آن انتخاب کنند که عادل بودن،اقتصاد دان بودن،از جنس مردم بودن، انقلابی بودن باید از ویژگی های یک نامزد ریاست جمهوری باشد

قطعا حضور در پای صندوق‌ های رای تیری خواهد شد بر دل بدخواهان و خاری بر چشم دشمنان این نظام چرا که دشمنان با هزینه های چند صد میلیاردی و راه اندازی رسانه هایی که با نفت اداره می شوند سعی در این دارند که با بی ثمر نشان دادن تلاش های مسئولین این نظام  مردم را از حضور در انتخابات مایوس کنند تا مشارکت کم شده و اقتصاد کشور فلج شود.

قطعا برای آحاد ملت عزیز ما اولویت اول باید  حل گره‌های کور اقتصادی و بن بست‌های معیشتی باشد چرا که  از این جهت باید سلایق مختلف مدیریت اقتصادی در صحنه انتخاب حاضر باشند ولو سلیقه‌های متفاوت سیاسی بطور کامل حضور نداشته باشند.

عشایر غیور و مردم مرز نشین شهرستان اصلاندوز نیز  از اوایل پیروزی  انقلاب اسلامی پای آرمان های انقلاب ایستاده و از جان و مال خود در راه انقلاب گذشتند که یکی از این انتخابات می باشد که سرنوشت کشور را تعین می‌کند حضور حداکثری داشته اند که این روند را ادامه خواهند داد.

 

قاسم طلایی یکی از شهروندان اصلاندوزی در گفتگو با سبلان ما از حضور دسته جمعی و خانواده ای در پای صندوق‌های رای خبر داده و گفت:ما به اتفاق خانواده و دسته جمعی در پای صندوق‌های های رای حضور خواهیم داشت چرا که امروز از نظر معیشت و اقتصاد در مضیقه شدید هستیم و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت کشورم سهیم خواهم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:عشایر با غیرت  شاهسون استان اردبیل از اوایل انقلاب پای صندوق‌های رای حضور داشته اند و با حضور در انتخابات از مرز های کشور دفاع کرده و حیله های دشمنان را بر فنا دادند.

عدم اعتماد به افرادی که عدم رفتن به پای صندوق های رای را ترویج می کنند

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در گفتگو با سبلان ما جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس اظهار کرد: حضور حداکثری و آگاهانه ملت ایران انسجام ملی را افزایش می دهد،نظام و امنیت را بیمه می‌کند و پاسخی کوبنده به یاوه گویی هاست.

وی مظهر احقاق حق و وظیفه الهی و حفظ جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی  وافزایش عزتمندی،اقتدار و تبلور مردم‌سالاری دینی را نماد مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد اعلام کرد.

امام‌جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمایش رهبری بیان کرد :به حرف کسانی که عدم رفتن به پای صندوق های رای را ترویج می کنند نباید اعتماد کرد و کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی کند.

اسدزاده بیان کرد: مردم و عشایر شهرستان اصلاندوز مثل همیشه در ملی صندوق های رای حضور گسترده داشته و اتحاد و همدلی را در انتخابات ۲۸ خرداد در این نقطه صفر مرزی به منصه ظهور می رسانند.

تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات سالم آماده است

سید عباس مینایی فرماندار اصلاندوز در گفتگو با سبلان ما با اشاره آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم گفت:تعداد۲۹۹ نفر داوطلب شورای اسلامی در ۸۰ روستا و تعداد ۱۸ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر در ۶۵ شعب اخذ رای در سطح شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس شورای تامین شهرستان اصلاندوز با اشاره به تمهیدات انجام شده و آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات افزود:همانطور که مردم و عشایر این خطه مرزی از بدو انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها حضور گسترده داشتند در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر با حضور باشکوهشان برگ زرینی در تاریخ کشورمان رقم خواهند زد.

وی در تصریح کرد: ما به عنوان خدمت گزار مردم و خادم این ملت باید مردم را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به حضور حداکثری در پای صندوق‌ های رای دعوت کنیم.

 

انتهای پیام/آ

اشتراک‌گذاری

  • عشایر انتخابات

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای دو