سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 343
  • بازدید: 254
  • 1403/07/09 - 11:22:29

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

خط ترور قوم یهود سابقه تاریخی دارد

خط ترور قوم یهود سابقه تاریخی دارد

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملکرد یهود در ترور مقامات حزب‌الله مختص زمان امروز نیست؛ بلکه آن‌ها از قبل تولد حضرت محمد (ص) دست به ترور می‌زدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان در حسینیه شهید سلیمانی شهرستان نیر درباره ترور و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و سردار شهید عباس نیل‌فروشان گفت: آنچه از عملکرد یهود در ترور مقامات حزب‌الله می‌بینیم مختص زمان امروز نیست؛ بلکه آن‌ها از قدیم‌الایام و از قبل تولد حضرت محمد (ص) دست به ترور می‌زدند و حتی این ماجرا در زمان کودکی پیامبر (ص) نیز ادامه داشت.

وی درباره اشراف اطلاعاتی قوم یهود در بحث ترور افزود: این قوم یکی از اقوامی است که در جمع‌آوری اطلاعات دقیق برای ترور خبره هستند؛ در زمان پیامبر نیز این قوم در تلاش برای ترور پیامبر بودند و در آن زمان سه قبیله از یهودیان به نام‌های بنی‌قینقاع، بنی‌نظیر و بنی‌قریظه که با پیامبر عهد و پیمان بستند که به اسلام خیانت نکنند اما خلاف این عمل کردند.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درباره خیانت یهودیان به دین اسلام گفت: سه قبیله بنی‌قینقاع، بنی‌نضیر و بنی‌قُریظه با اینکه با پیامبر عهد و پیمان بسته بودند؛ اما در جنگ بدر قبیله بنی‌قینقاع، در جنگ احد بنی‌نضیر و در جنگ خندق بنی‌قریظه این سه قبیله خلف وعده کردند.

وی درباره سابقه ترور قوم یهود گفت: بعد از ارتحال پیامبر این قوم برنامه داشتند و به‌وجودآمدن بنی‌امیه کار یهود بود که به نفع جریان صهیون عمل می‌کرد.

علیی افزود: از این دشمن قلدر هر جنایتی بر می‌آید و هیچ بعید نیست که جمعیت کل جهان را بکُشند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که دشمن‌شناس باشیم چراکه عمق کینه دشمن را اگر نشناسیم ضربه سختی از جانب دشمن می‌خوریم.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: رمز پیروزی برابر دشمن صهیونیستی علاوه بر امکانات، وجود نیروی درونی ایمان و تقوا است.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: گناه‌نکردن باعث ایجاد تقوا در انسان می‌شود و هر انسانی تقوا داشته باشد ایمان درون او به وجود می‌آید و هرکه ایمان قلبی داشته باشد از دشمن ترس و هراسی به دل راه نمی‌دهد.

وی با اشاره به واقعه لیله‌المبیت گفت: حضرت علی (ع) باقدرت ایمانی که داشت، با شجاعت در بستر حضرت محمد (ص) قرار گرفت تا آن حضرت واقعه بعثت را رقم بزند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • خط ترور قوم یهود سابقه تاریخی دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه یک