سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 347
  • بازدید: 507
  • 1403/07/09 - 17:40:22

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ملت‌های محور مقاومت با هم متحد هستند

ملت‌های محور مقاومت با هم متحد هستند

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهید نیل‌فروشان در کنار و همراه شهید سید حسن نصر‌الله این پیام بزرگ را به دنیا اعلام کرد که ملت‌های محور مقاومت در کنار هم و باهم متحد هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از کانال اطلاع‌رسانی نماینده مردم اردبیل در مجلس، علی نیکزاد با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان اظهار داشت: ملت‌های مقاومت، همدل، هم هدف و هم‌قسم شده‌اند.

وی تفکر انقلاب اسلامی را یک تفکر جهان‌شمول ذکر کرد و افزود: خون حاج قاسم سلیمانی با شهید ابومهدی در عراق ممزوج شد و در لبنان نیز شهید نیل‌فروشان در کنار و همراه شهید سید حسن نصر‌الله عروج کرد و این پیام بزرگی است که به دنیا اعلام شود ملت‌های محور مقاومت در کنار هم و با هم متحد هستند.

در این دیدار نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با نماینده حزب‌الله در تهران ملاقات کرد و شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیم گفت.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ملت‌های محور مقاومت با هم متحد هستند

دیدگاه‌ها (1)

Salami در تاریخ 1403/07/10 - 20:48:58 گفته:

اسراییل روی هیتلر را در لبنان و غزه سفید کرد و اعراب نوکر و ناتو خون هزاران زن و بچه را روی دست دارد و هیچ قانون و پلیسی در دنیا وجود ندارد صهیونیزم کاملا دنیا را بدست گرفته است و انسانیت بی معنی شده است

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای پنج