سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 37
  • بازدید: 787
  • 1403/06/19 - 14:37:32

رئیس مرکز حل اختلاف استان اردبیل خبر داد:

تشکیل شبکه حمایتی افراد جویای کار اردبیل

تشکیل شبکه حمایتی افراد جویای کار اردبیل

رئیس مرکز حل اختلاف استان اردبیل گفت: شبکه‌های حمایتی برای افراد جویای کار یا افرادی که درگیر اختلافات هستند با همکاری فنی و حرفه‌ای تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام سید حسین ظهر امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین حل اختلاف استان و فنی حرفه‌ای استان اردبیل گفت: این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک این دو نهاد طراحی شده است تا ضمن شناسایی نیازهای آموزشی جامعه، برنامه‌های مؤثری را در زمینه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ صلح و سازش اجرا کند.

 وی افزود: این همکاری می‌تواند به‌عنوان الگویی موفق برای سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف مشترک اجتماعی و اقتصادی محسوب شود.

رئیس مرکز حل اختلاف استان اردبیل گفت: اهداف این تفاهم‌نامه شامل توسعه مهارت‌های شغلی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارتی برای کارکنان شورای حل اختلاف به‌منظور ارتقاء توانمندی‌های شغلی آنها خواهد بود.
 

 وی تصریح کرد: ایجاد سازوکارهایی برای حل‌وفصل اختلافات مربوط به مسائل شغلی و حرفه‌ای به‌ویژه در زمینه مشاغل فنی و حرفه‌ای، تسهیل تبادل اطلاعات و تجربیات بین دو نهاد به‌منظور بهبود فرایندها و خدمات ارائه شده، طراحی و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک برای ارتقاء سطح مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جامعه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.
 

 علوی گفت: به‌موجب این تفاهم‌نامه که باهدف ترویج و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه بین دو نهاد به امضا رسید شوراهای حل اختلاف استان و فنی و حرفه‌ای استان در موضوعات، اعتلای فرهنگ صلح، سازش و رضایت، نظام‌مند کردن، تقویت مشارکت و افزایش تعامل نهادهای مردمی با رویکرد صلح و سازش، اعتلای فرهنگ احترام به قانون و حقوق دیگران، نهادینه‌سازی عدالت ترمیمی در جامعه و انسجام نهادی در ارتقای صلح، سازش و گذشت با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
 

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تشکیل شبکه حمایتی افراد جویای کار اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده منهای پنج