سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 373
  • بازدید: 527
  • 1403/07/11 - 13:26:54

فرمانده جبهه مقاومت:

ملت ایران به دشمن باج نمی‌دهد

ملت ایران به دشمن باج نمی‌دهد

فرمانده جبهه مقاومت گفت: ملت ایران، ملت حماسی، انقلابی، عاشورایی و ولایی است، و به دشمن باج نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار نوعی اقدم امروز در اجتماع بزرگ اردبیلی‌ها در حمایت از حزب‌الله و مراسم بزرگداشت نصرالله و نیل‌فروشان در حسینیه ثارالله اردبیل، اظهار داشت: ملت ایران، ملت حماسی، انقلابی، عاشورایی و در رکاب ولایت است، و به دشمن باج نمی‌دهد.

وی افزود: مردم خواستار اقدام قاطعانه برای پاسخ به رژیم صهیونیستی بودند و سپاه پاسداران به این مطالبه مردم مقاوم ایران پاسخ گفت.
 فرمانده جبهه مقاومت به درخواست مردم جهت اعزام به لبنان و غزه اشاره کرد و گفت: مردم ایران به جهان درس ایثار و مقاومت داده و می‌دهند و به الگویی جاودانه تبدیل شده‌اند.
 وی به قصه اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مشکل ما با امریکا و استکبار از کجا شروع شد؟ روح‌الله سال ۵۷ قیام کرد و مردم بااخلاص قیام کرد و خداوند یاری‌رسان شد خدا اخلاص را پیروز و قوام و قوت بخشید و ملت بر طاغوت پیروز شد؛ دنیا دوقطبی بود آمریکا و ورشوی شرقی یعنی شوروی بود و هرکس انقلاب می‌کرد غربی یا شرقی بود انقلاب‌دزدی رواج داشت در این شرایط امام خمینی مشت به در دهان دو ابرقدرت زد و گفت: انقلاب ما نه شرقی است نه غربی بلکه انقلاب ما اسلامی و الهی است.

 سردار نوعی اقدم با بیان اینکه پس از انقلاب استراتژیست‌های جهان نظریه دادند که قدرت سوم جهانی به نام ایران آغاز شده است، بیان داشت: از سال ۵۷ ملت ایران صاحب قدرت سوم جهانی شد.

 وی به مذاکرات ایران و آمریکا در آن دوران اشاره کرد و گفت امریکا خواست به‌ظاهر ارباب باشد و هیمنه پوشالی خود را حفظ کند؛ اما ایران قبول نکرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استکبار جهانی اول تحقیر و ذلیل می‌کند بعد می می‌راند مرده متحرک می‌کند به همین خاطر امام خمینی (ع) دست رد بر آمریکا زد و اعلام کرد ایران مستقل است؛ همان آمریکا گفت می‌خواهم ارباب باشم امام خمینی (ع) گفتند: تو غلط می‌کنی ارباب باشی، الله ما ارباب ما ولی ما و مولای ما است جان ما فدای الله است که این افتخار و عظمت است و بدین ترتیب آمریکا ذلیل شد و به دشمنی پرداخت.
 

وی اضافه کرد: تاریخ تکرار شد یا با یزید زمان بیعت کنید یا جنگ کنید امام خمینی به امام حسین (ع) اقتدا کرد و عََلَم هیهات من الذله را بر افراشت و در آخرین مذاکره آمریکا نشست و با نهایت گستاخی گفت من می‌خواهم شما نباشید.

 آمریکا روی راهبُرد «می‌خواهم شما نباشید»، مانده است

 سردار نوعی اقدم تصریح کرد: جوانان علت صلح و آشتی و مذاکره را جویا می‌شوند دلیل این است که بعد از ۴۵ سال آمریکا روی راهبُرد «می‌خواهم شما نباشید»، مانده است و قطعاً کسی که به تاریخ پر افتخار، رشد و تعالی فرهنگ اعتقاد و تمدن ارزش قایل نیست شایسته مذاکره نیست.

 وی به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: ایران دست‌خالی بود و عراق را به آخرین تجهیزات سلاح‌ها و راهبُردها مسلح کردند و آغازگر تهاجم شدند؛ موازنه قدرت یک به ۱۰ بود؛ اما جوانان قهرمان ما با دستان خالی اما بااراده پولادین به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و با اتحاد، شرف و عزت اقتدار حماسه‌آفرینی کردند و باغیرت بی‌مانند خود از خاک وطن دفاع کردند و خداوند نیز زمینه‌های پیروزی ما را فراهم کرد.

ایران در آستانه فتح قله‌ها است

 این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استکبار با زر، زیور و قدرت و زور شکست خورد و پیروزی از آن جبهه حق با حمایت الله شد؛ خداوند به اخلاص و باور ما استقامت و ایستادگی داد و ما را در برابر دشمنان از بن دندان مسلح پیروز کرد.

 وی خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال گذشته ایران ولایت‌مدار و خداباور هرچه خواست را انجام داد و در آستانه فتح قله‌ها است؛ هرکس از عدم تا کنون رب گفته و برای باور و اعتقاد خود هزینه داده پیروز شده است.

 نباید نگران حزب‌الله بعد از نصرالله بود

 فرمانده جبهه مقاومت به شهادت سید حسن نصرالله و سازمان حزب‌الله اشاره کرد و گفت: نباید نگران حزب‌الله بعد از شهید نصرالله بود؛ چراکه جبهه مقاومت قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت در قیاس فوق استراتژیست جهانی بود دشمنان امروز پشیمان هستند امروز شهید سلیمانی مشکل جهانی برای آنها شده است، چراکه خون تثبیت‌کننده، قدرتمند کننده و تربیت‌کننده و مقاوم‌ساز است.
 وی با تأکید بر اینکه قبل از قاسم جریان بود بعد از قاسم اتحاد بی‌نظیر در جبهه مقاومت شکل داد، گفت: مکتب عاشورا هر سال ۴۰ روز تثبیت‌کننده است و خون شهید نصرالله قوام‌دهنده جبهه مقاومت خواهد بود.

 وی افزود: سازمان سه‌لایه تشکیلات حزب‌الله شامل ۵ رده است که آماده جنگ خوداتکا هستند هر رده از بین برود رده دیگر بدون مشکل با سازماندهی قبلی به جنگ ادامه می‌دهند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: حزب‌الله سربازان پادگان امام حسین (ع) هستند و شاگردان شهید نصرالله در پادگان امام حسین (ع) آماده حماسه‌آفرین هستند

 وی به شهادت هنیه اشاره کرد و گفت: عکس‌العمل موشکی در جهان ۱۵ دقیقه است؛ ولی در ایران ۷ دقیقه است؛ آمریکا از حماس خواست از ایران درخواست کند واکنش نشان ندهد؛ ولی در عوض از غزه خارج شود و رهبر به‌خاطر مردم غزه قبول کرد؛ تغییر بدون تاکتیک غضب الهی را به دنبال می‌آورد، امام ما خواست به جهان ثابت کند آمریکا دروغگو و فرصت‌طلب است، به امریکا فرصت داد تا ثابت کند حق با ایران است.

 فرمانده جبهه مقاومت اضافه کرد: در اسرائیل اعلام کردند مردم به پناهگاه بروند آذوقه ببرند آذوقه در پناهگاه و فروشگاه تمام شد مردم به خیابان سرازیر شدند و مرگ را دیدند انشقاق بین ملت و حاکمیت رژیم غاصب افتاد و این اراده الهی بود؛ اما سید مقاومت را شهید کردند تکلیف را از ما ساقط کردند.

وی گفت: موشک‌های ناشناخته به سمت رژیم صهیونیستی پرتاب شد؛ موشکی شلیک شد که ناشناخته بود هایپرسونیک فتاح، مافوق‌صوت فراصوتی حرکت کرد از ایران تا اسرائیل را در ۱۲ دقیقه پیمود و فرصت پرواز اف ۳۵ را از فرودگاه‌ها گرفت.

 ملت ایران عقبه قدرتمند جبهه مقاومت است

 سردار نوعی اقدم با تأکید بر اینکه ملت ایران عقبه قدرتمند جبهه مقاومت است، اظهار داشت: باید به رهبر و امام خود اعتماد داشت چشم و حواس و گوشتان به فرمان رهبر باشد آن‌وقت روحیه عالی است و قدرتمند هستید؛ هرچه در استطاعت دارید اعتمادتان به رهبری باشد و مطلب آخر اینکه در عملیات دیروز لانچرها شلیک کردند و موشک‌های قوی‌تر الان روی لانچرها هستند.
 

 وی تأکید کرد: سرباز ولایت غافلگیر نمی‌شود و عکس‌العمل‌های داخلی و خارجی پیش‌بینی شده است و رصد می‌شود؛ جنگ تعارف ندارد سربلند و باروحیه با حضور در میدان مقابل دشمن بایستید و ما کار را یکسره خواهیم کرد.

ما از هیچ‌کس کدخدایی را نمی‌پذیریم

 یادگار دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و ما تجاوزات را زیر سر آمریکا می‌دانیم؛ همچنین ما اسرائیل را جعلی، غاصب کودک کش و متجاوز می‌دانیم و تا محو کامل آن سلاح بر زمین نمی‌گذاریم.

 وی اضافه کرد: ما معتقدیم ۴۵ سال است حزب‌الله قادر بوده اسرائیل را از لبنان اخراج و عقبه آن‌ها را منهدم کند حزب‌الله قادر است قاطعانه از خود دفاع کند.

 فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: ما از هیچ‌کس کدخدایی را نمی‌پذیریم و این را باقدرت می‌گوییم و قاطعانه از تدابیر امامان حمایت و دفاع می‌کنیم و مرگ در این مسیر را شهادت در راه خدا می‌دانیم.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ملت ایران به دشمن باج نمی‌دهد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک به‌اضافه هفت