سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 408
  • بازدید: 788
  • 1403/07/14 - 07:30:30

نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس:

پیروزی حتمی در سایه وحدت محقق می‌شود

پیروزی حتمی در سایه وحدت محقق می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب با استناد به حکمت قرآنی، همه را به وحدت دعوت کردند و تأکید کردند که پیروزی حتمی در سایه وحدت محقق می‌شود.

ابراهیم فهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، رهبر معظم انقلاب اسلامی با ایمان قوی و حضور مستمر در صحنه، الگویی برای ملت ایران و سایر ملل هستند و در زمان‌های بحرانی و تلاطم‌های سیاسی، ایشان نقش خود را باقوت بیشتری ایفا کرده و به ملت امیدواری می‌دهند.

وی افزود: در زمان تهدیدات آمریکا پس از حمله به عین‌الاسد، مقام معظم رهبری با حضور در جلسات درس خود و عدم وقفه در آن، نشان دادند که دشمن نمی‌تواند به‌راحتی خطایی انجام دهد و در شرایط حساس کنونی نیز، ایشان با حضور در نمازجمعه و اقامه نماز، قدرت و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

فهیمی ادامه داد: این اقدام بازتاب خبری گسترده و مثبتی داشت و نشان‌دهنده دفاع از تمامیت ارضی و شرافت ملی ایران در برابر تهدیدات دشمن بود و رهبر معظم انقلاب همچنین با بیانات خود، جهان اسلام را به وحدت دعوت کردند تا از مظلومان در سراسر دنیا حمایت شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با حضور خود در صحنه و اقامه نماز، به دعوت به وحدت جهانی پرداختند و ایشان بر حمایت از مظلومین و کسانی که حقوقشان پایمال شده تأکید کرده و بیان کردند که وحدت همیشه باعث نصرت مسلمین بود و همچنین تأکید کردند که اتحاد جبهه مقاومت و مسلمانان برای دفاع از حقوق حقه خود می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به دشمن وارد کند و منجر به عقب‌نشینی آنها شود.

ابراهیم فهیمی ادامه داد: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده پیوند قوی بین مردم، مسئولین و نظام ولایی ایران بود و این شور پر از شعور جمعیت حاضر در نمازجمعه امروز، نمایانگر امتی است که بر مبنای نظام امامت و امت شکل‌گرفته و به بهترین شکل  فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر، در صحنه سیاسی، مؤثرترین روش حکمرانی برای دستیابی به اهداف سیاسی، وجود اتحاد در نظام ولایی و امامت است.

وی با اشاره به تأثیر بالای حضور مردم در صحنه بر واکنش‌های دولت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل، امروز با رفتارهای سبوعانه خود در سطح جهانی سطح توحش خود را به نمایش گذاشته است و این تجمع و شور و شوق مردم پیام قوی به متجاوزان می‌دهد و نشان می‌دهد که آنها در حال دست‌وپازدن هستند و در عرصه سیاسی و بین‌المللی، این حضور معنوی و پرشکوه مردم می‌تواند باعث بیداری و آگاهی آنها از اشتباهاتشان شود و همچنین، ممکن است کشورهای حامی اسرائیل با نگاهی منصفانه به واقعیت‌ها توجه کنند و به هدایت و برداشت صحیحی از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برسند.

نماینده مجلس دشت مغان اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با استناد به حکمت قرآنی، همه را به وحدت دعوت کردند و تأکید کردند که پیروزی حتمی در سایه وحدت محقق می‌شود. ایشان این موضوع را به‌عنوان یک سنت الهی مطرح کردند و خواستار اتحاد نهضت‌های آزادی‌بخش شدند.

وی در پایان گفت: رهبری بر لزوم جدی‌گرفتن پیام وحدت تأکید کردند و به مردم امید دادند که با هم‌فکری و همدلی، حرکات جدی و تازه‌ای علیه ظلم شکل گیرد و هدف نهایی ایجاد یک جریان قوی برای ازبین‌بردن ظلم و برقراری عدالت و یک زندگی پر از سعادت برای ملت‌ها در آینده است.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • پیروزی حتمی در سایه وحدت محقق می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه دو