سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 434
  • بازدید: 479
  • 1403/07/15 - 10:32:35

نمایندگان اردبیل در مجلس پیگیر شدند؛

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فرهنگی اردبیل

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فرهنگی اردبیل

نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس این هفته تجهیز و تکمیل امکانات صداوسیمای مرکز اردبیل و گره‌گشایی از مشکلات کلخوران را پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس این هفته پیگیری‌هایی را در خصوص تجهیز و تکمیل امکانات صداوسیمای مرکز اردبیل، رفع مشکلات سیب‌زمینی اردبیل و رایزنی‌های متعدد با اهالی، ریش‎سفیدان روستای کلخوران و مسئولان مربوطه در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده انجام دادند که در ادامه نتایج این پیگیری‌ها را در این خبر بخوانید.

اخذ دستور تخصیص امکانات لازم برای صداوسیمای مرکز اردبیل

صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در دیدار با رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دستورات مهم و اساسی را به‌منظور تجهیز و تکمیل امکانات صداوسیمای مرکز اردبیل اخذ کرد.  

در این دیدار و پس از پیگیری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل، دستورات تخصیص فرستنده پرقدرت برای نوار مرزی اردبیل و مغان و امکان‌سنجی انتقال کانال تلویزیونی شبکه سحر به اردبیل به لحاظ موفقیت چشمگیر رادیو برون‌مرزی آران و همچنین دستور اختصاص تجهیزات فنی مناسب به‌ویژه چندین دستگاه دوربین پیشرفته برای مرکز اردبیل، از دکتر جبلی اخذ شد.

 گره‌گشایی از مشکلات منطقه کلخوران

  علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در منطقه کلخوران اردبیل حضور یافت و رایزنی‌های متعدد با اهالی، ریش‌سفیدان و مسئولان مربوطه در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده انجام داد.

 نیکزاد گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهری شیخ کلخوران، احداث سالن ورزشی در کلخوران و حل مسائل مربوط به جانمایی آن، تأمین ۲ میلیارد تومان از استانداری اردبیل برای تکمیل عملیات اجرایی در بقعه شیخ جبرائیل، بازگشایی اطراف بقعه شیخ جبرائیل و تأمین ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت میراث‌فرهنگی پیگیری می‌شود.
 

 وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در مورد حقابه کلخوران از رودخانه بالیقلو، کانال‎کشی آب کشاورزی توسط جهاد کشاورزی، تخصیص سوخت برای ماشین‌آلات کشاورزی کلخوران و آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت کلخوران از جمله مصوباتی است که جهت رفع مشکلات کلخوران به امضا مسئولان رسید.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فرهنگی اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای شش