سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 68133
  • بازدید: 458
  • 1403/07/24 - 10:53:07

با اخذ دستور یک هزار میلیارد تومانی؛

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل تکمیل می‌شود

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل تکمیل می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اخذ دستور اقدام برای فاضلاب شهر اردبیل به مبلغ یک هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات صورت‌گرفته برای اخذ اعتبار لازم برای تکمیل فاضلاب شهری اردبیل اظهار کرد: در جلسه‌ای که برای تکمیل و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل با حضور بنده و همراهی مهندس خیرجو مدیرعامل آبفای استان اردبیل با هیأت مدیره بانک پاسارگاد و عضو هیأت مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور داشتیم، مقرر شد؛ بانک پاسارگاد نسبت به سرمایه‌گذاری برای اجرا و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل پس از بررسی کارشناسی و با مساعدت‌های شرکت آبفای کشور با نظر مساعد اقدام کند.
 
 وی با بیان اینکه پیش از این نیز دستور اخذ اعتبار ماده ۵۶ توسط شرکت آبفا کشور ذیل درخواست اینجانب درج شده بود، خاطرنشان کرد: پیرو همین پیگیری، شرکت آبفای کشور نیز در این جلسه متعهد شد از طریق یکی از بانک‌های کشور نسبت به اخذ اعتبار ماده ۵۶ در اسرع وقت اقدام کند.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین اخذ دستور اقدام برای فاضلاب شهر اردبیل به مبلغ یک هزار میلیارد تومان را از نتایج این جلسه برشمرد.

 وی گفت: طبق دستور اخذ شده ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بانک پاسارگاد به‌صورت سرمایه‌گذاری به‌اضافه ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ توسط شرکت آبفا کشور برای اجرا و تکمیل فاضلاب شهر اردبیل اختصاص می‌یابد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل تکمیل می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای یک