سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 452
  • بازدید: 368
  • 1403/07/16 - 10:29:37

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

عشایر پیشران در امر تولید و اقتصاد هستند

عشایر پیشران در امر تولید و اقتصاد هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عشایر علاوه بر صیانت از مرزهای کشور در امر تولید و اقتصاد نیز پیشران بوده و نقش به سزایی در تولید ملی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در دیدار با جمعی از عشایر غیور استان اردبیل که مناسبت روز بسیج عشایر برگزار شد، از عشایر به‌عنوان مرزداران کشور نام برد و گفت: عشایر علاوه بر صیانت از مرزهای کشور در امر تولید و اقتصاد نیز پیشران بوده و نقش به سزایی در تولید ملی ایفا می‌کنند.

 وی با بیان اینکه عشایر امروز باید بیش از گذشته به سلاح بصیرت مجهز شوند، گفت: یکی از لوازم رونق تولید در داخل کشور امنیت و آرامش است و بصیرت نقش مهمی در تأمین امنیت بر عهده دارد.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مشکلات عشایر نیز اشاره کرد و گفت: ما به تمام مشکلات عشایر آگاه هستیم به همین خاطر به بسیج سازندگی مأموریت دادیم تا در رفع محرومیت‌زدایی و برطرف‌کردن مشکلات عشایر در مناطق ییلاق و قشلاق تلاش کنند.

 وی خاطرنشان کرد: عشایر از انقلاب اسلامی تاکنون همواره در صحنه بوده و شهدای گران‌قدری تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده است به همین خاطر سازمان بسیج عشایر را راه‌اندازی کردیم تا به‌صورت ویژه و خاص ضمن سامان‌دهی به امور عشایر در رفع مشکلات شما تلاش کنند.

محمدی اصل گفت: انتظار ما از عشایر نیز همت در تولید به‌ویژه در زمینه امور دامی است؛ چراکه امروز امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است و همه باید بکوشیم با رفع موانع تولید دغدغه آینده کشور در زمینه تأمین مواد غذایی برطرف شود.

خبر از: مهدی جدی


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • عشایر پیشران در امر تولید و اقتصاد هستند

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای چهار