سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45649
  • بازدید: 110
  • 1403/02/11 - 11:41:54

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی خلخال :

تعهد اشتغال‌زایی خلخال تحقق‌یافت

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال گفت: این شهرستان تعهد ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۶۰۳ نفر از بیکاران در سال گذشته داشت که بیش از تعهدات شغل ایجاد شد.

سلمان ستاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به نقش کارگران در جامعه گفت: کارگران به‌عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی و اجتماعی تولید در جامعه همواره در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف کشور تلاش‌های زیادی کرده‌اند و در جامعه ما همواره قشر زحمتکش و نجیبی هستند که با وجود تمامی مشکلات و بحران‌ها در کشور لحظه‌ای از کار و فعالیت دست نکشیده‌اند و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

یک هزار و ۴۰۰ کارگر ساختمانی خلخال در نوبت ثبت بیمه

 وی به جامعه کارگری و تعداد کارگران مستقر در شهرستان خلخال پرداخت و گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در شهرستان خلخال در حال زندگی هستند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.

ایجاد یک هزار و ۶۲۰ فرصت شغلی برای خلخالیها در سال گذشته
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال به تعهد اشتغال در خلخال اشاره پرداخت و اظهار کرد: این شهرستان تعهد ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۶۰۳ نفر از بیکاران در سال گذشته داشت که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل موفق به ایجاد یک هزار و ۶۲۰ فرصت شغلی جدید شد.

 ایجاد شغل در خلخال بیش از تعهد موردنظر در سال ۱۴۰۲
 وی در ادامه به ایجاد شغل در خلخال بیش از تعهد موردنظر در سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال سال گذشته در این شهرستان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال‌زا در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصادی، افراد جویای کار و مجریان طرح‌های مشاغل خانگی قرار گرفت.


 ستاری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.


کارفرمایان خلخالی بکارگیرنده اتباع خارجی یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شوند

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به‌کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه خواهد شد.


 وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگ‌ترین آن واحد نئوپان است.

خبر از:  سید عباس جوادپور

انتهای خبر/ 

 

اشتراک‌گذاری

  • تعهد اشتغال‌زایی خلخال تحقق‌یافت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده منهای چهار