سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45665
  • بازدید: 142
  • 1403/02/12 - 12:45:39

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلخال:

معلم جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان خلخال گفت: معلمی جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است و آن‌گونه که از آیات و روایات به‌وضوح پیداست، علم‌آموزی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 مستقیم حسینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما»، به جایگاه والای علامه شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و اظهار کرد: شناخت ابعاد شخصیتی استاد مطهری نیاز به دانش و معرفت دارد و شخصیت‌های بزرگ از جمله امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی مقام شهید مطهری را آن‌گونه که شایسته است شناختند؛ علامه شهید مرتضی مطهری، مجاهد فی‌سبیل‌الله، عارف فیلسوف، فقیه عالی‌قدر و یکی از اساتید عرصه تربیت است.

 معلمی در قرآن جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است

وی افزود: معلمی در قرآن به‌عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک‌وتعالی دانسته شده است و از آیات و روایات به‌وضوح پیداست که علم‌آموزی، از اهمیت فراوانی برخوردار است تا آنجا که علم را تضمین‌کننده سعادت انسان‌ها دانسته‌اند.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان خلخال به برنامه‌های اجرایی در طول هفته معلم در شهرستان پرداخت و گفت: زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین شهرستانی تاریخ ۱۱ اردیبهشت در هنرستان باهنر، برنامه زنده رادیویی سلام معلم با حضور فرهیختگان و پیش‌کسوتان تاریخ ۱۱ اردیبهشت هنرستان محدثه، برنامه تجلیل از معلمان نمونه و جشن روز معلم ۱۷ اردیبهشت، حضور کارکنان اداره در مدارس جهت عرض تبریک به همکاران معلم، دیدار کارکنان اداری با امام‌جمعه خلخال، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا و دیگر مراسم‌ها از برنامه‌های متنوع در این هفته است.

پیرترین معلم خلخال ۵۱ساله است

 وی به پیرترین و جوانان‌ترین معلم نمونه در خلخال اشاره کرد و تصریح: پیرترین معلم نمونه منطقه در سال ۱۴۰۳، آزیتا کاظمی ۵۱ سال جوان‌ترین معلم نمونه منطقه در سال ۱۴۰۳ و مریم کنعانی ۳۸ سال که در شهرستان خلخال فعالیت می‌کنند.

 حسینی در پایان صحبت‌های خود به معلمان برتر در سطح شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: در مقطع ابتدایی مریم کنعانی، مقطع متوسطه اول، صمد دولتی و در مقطع متوسطه دوم و آزیتا کاظمی از معلمان برتر هستند.

خبر از: سید عباس جواد پور

انتهای خبر/

 

اشتراک‌گذاری

  • معلم جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای هفت