سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45672
  • بازدید: 211
  • 1403/02/13 - 01:11:00

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین:

نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین گفت: این شهرستان در صدور مجوزهای الکترونیکی و اخذ شناسه یکتا رتبه دوم استان اردبیل را در اختیار دارد.

 محمد آقازاده در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما»، با بیان اینکه شهرستان نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی و اخذ شناسه یکتا رتبه دوم استان اردبیل را در اختیار دارد، گفت: تغییرات کد پستی صنوف بخش ویلکیج این شهرستان هم پیگیری می‌شود تا ثبت شناسه یکتا و اخذ مجوزهای الکترونیک در این بخش تسریع شود. 

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده روز چهارشنبه عوامل اداره صمت در شهر عنبران حاضر شدند تا صدور مجوزهای الکترونیکی در این بخش هم سرعت بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۶۲ مجوز الکترونیکی از آغاز این طرح در سطح شهرستان نمین صادر شده است. 

وی تأکید کرد: ️ با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.
انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه ده