سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45718
  • بازدید: 275
  • 1403/02/17 - 06:58:44

نماینده سابق شهرستان گرمی:

بسیج سازندگی یاری‌دهنده مردم است

نماینده سابق شهرستان گرمی گفت: سازمان بسیج سازندگی در زمینه آب‌رسانی به روستاها و ارائه خدمات جهادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعالیت‌های چشمگیری داشته است و به‌نوعی یاری‌دهنده مردم است.

میر حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی  اظهار داشت: بسیج سازندگی یکی از سازمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری تأسیس شد و به‌عنوان بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: با تشکیل گروه‌های جهادی و اجرای پروژه‌های مختلف از جمله ساخت‌وساز، آموزش، بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد و همچنین در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک وام‌هایی ارائه می‌دهد.

نماینده سابق شهرستان گرمی گفت: بسیج سازندگی در روستاهای ایران و مناطق محروم نیز نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی ایفا می‌کند و به بهبود شرایط زندگی در مناطق روستایی و محروم کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: داشتن برنامه در هر نهادی به‌ویژه سازمان بسیج سازندگی نتایج مثبت و مهمی را به همراه دارد و باعث بهبودبخشیدن به کیفیت اجرای پروژه‌ها و همچنین عملکرد بهتر این سازمان می‌شود.

میرزاده افزود: بسیج سازندگی از نگاه امام (ره) یک نهاد انقلابی و مردمی است که در تمامی ابعاد جامعه، از جمله سازندگی و آبادانی، نقش مهمی دارد و باید به‌عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت کشور موردتوجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های بسیج سازندگی نشان‌دهنده تعهد این سازمان به خدمت‌رسانی و توسعه پایدار در مناطق محروم است.

نماینده سابق شهرستان گرمی بسیج سازندگی را به‌عنوان یکی از شاخه‌های سازمان بسیج مستضعفین در زمینه‌های مختلف از جمله مردم‌یاری دانست و گفت: این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های جوانان و داوطلبان در راستای خدمت‌رسانی محرومیت‌زدایی در مناطق دورافتاده فعالیت می‌کند.

وی به نقش بسیج سازندگی در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله و شرایط اضطراری اشاره کرد و گفت: این سازمان بحران‌ها را به فرصت تبدیل کرده و به‌سرعت وارد عمل شده است و خدمات امدادی بازسازی و حمایتی را ارائه داده است.

میرزاده افزود: سازمان بسیج سازندگی در زمینه آب‌رسانی به روستاها و ارائه خدمات جهادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعالیت‌های چشمگیری داشته است و به‌نوعی یاری‌دهنده مردم است.

انتهای خبر/ پ

اشتراک‌گذاری

  • بسیج سازندگی یاری‌دهنده مردم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده منهای سه