سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45803
  • بازدید: 204
  • 1403/02/23 - 11:02:52

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:

محلات هفت‌گانه میزبان دهه کرامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در راستای عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه برنامه‌های هنری در سطح شهر اردبیل برنامه ایران یک‌صدا با محوریت مناطق محروم و کم‌برخوردار برگزار خواهد شد.

 امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسب برای اجرای فرهنگی است تا در قالب هنری سیره و سبک زندگی ائمه اطهار علیه‌السلام را به نسل جدید انتقال دهیم.

 وی با بیان اینکه برگزاری برنامه یک‌صدا ایران در اقصی‌نقاط کشور تدوین شده است افزود: در راستای عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه برنامه‌های هنری در سطح شهر اردبیل برنامه ایران یک‌صدا با محوریت مناطق محروم و کم‌برخوردار برگزار خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در طول دهه کرامت و از ساعت ۱۷عصر برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب تئاتر، موسیقی، نمایش طنز و سرود برای ایجاد نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه این رویداد آموزشی و تعاملی و همراه با برنامه‌های هنری محیطی محلات شهر اردبیل است، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری برنامه ایران یک‌صدا کشف استعدادهای هنری است که با پخش برگه به شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان در هر حوزه شناسایی و آموزش رایگان خواهند دید.

 رجبی گفت: در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی در هفت محله از جمله ایران آباد، سلمان آباد، نیار، درویش‌آباد، گلمغان و سیدآباد و ارازعلی برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی معطوف به دهه کرامت نبوده و در هفت محله دیگر با کمک همه دستگاه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

 این مسئول گفت: دومین دوره جشنواره شعر «قزیل سقاخانه» نیز روز گذشته با شعرخوانی شاعران آئینی و انقلابی و به مناسب دهه کرامت برگزار شد.

 رجبی اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در راستای نشاط اجتماعی پیش‌بینی‌شده است.

 انتهای پیام

 

 

انتهای پیام

 

اشتراک‌گذاری

  • محلات هفت‌گانه میزبان دهه کرامت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای یک