سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45807
  • بازدید: 195
  • 1403/02/23 - 13:18:32

حسن‌زاده رئیس کانون‌های رضوی استان اردبیل:

فرهنگ رضوی در سراسر اردبیل گسترش یابد

حسن‌زاده رئیس کانون‌های رضوی استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ احسان و همدلی ضرورت دارد با همکاری همه اقشار خدمت و فرهنگ رضوی در سراسر استان گسترش یابد.

 علی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به برنامه‌های کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی در سطح استان در رشته‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ و سیره امام رضا (ع) در حال فعالیت هستند.

 وی افزود: بارزترین برنامه کانون‌های خدمات رضوی استان اردبیل که در سطح کشور هم به‌عنوان برنامه نمونه ارزیابی شده «رواق رضوی» است که در پیاده را عالی‌قاپو در ۲۸ غرفه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شده است و هر روز برنامه‌های متنوع شاد برای خانواده‌ها و جوانان بگذار می‌شود که در این رواق صحن عتیق امام رضا(ع) را به‌نوعی تداعی شده است.

 رئیس کانون‌های رضوی استان اردبیل در ادامه تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: در ۱۸ مسجد که بنام امام رضا (ع) مزین است برنامه‌های متنوع در مساجد برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه زنگ کرامت در مدارس در این دهه به صدا در خواهد آمد افزوده:  هرروزه در یک مدرسه ویژه‌برنامه دهه کرامت برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی توسط ادارات از جمله تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما برگزار خواهد شد.

 حسن‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور و اینکه کل کشور حرم امام رضا (ع) است گفت: باتدبیر آستان قدس رضوی استان اردبیل سعی شده است در این دهه همه سطح استان رنگ و بوی امام رضایی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: در راستای جوان محور شدن کانون‌های خدمت رضوی، کانون خدمت رضوی جوانان راه‌اندازی شده و همه برنامه‌ها در این کانون توسط خود جوانان انجام می‌شود و سهمیه خادم‌یاری قابل‌توجهی برای استان تخصیص‌داده‌شده است و برنامه‌ریزی‌شده تا جوانان اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان برای خادم‌یاری امام رضا (ع) اعزام شوند و در این راستا با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته است.

رئیس کانون‌های رضوی استان اردبیل در ادامه گفت: تجلیل از خادمین امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است و در همین راستا هر روز به منزل دو نفر از خادمان امام رضا رفته و تجلیل و تقدیر می‌کنیم. کانون تخصصی خانواده و بانوان هم با استقبال خانواده‌ها مواجه شده و در این دهه ۶ برنامه ویژه خانواده برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

 

اشتراک‌گذاری

  • فرهنگ رضوی در سراسر اردبیل گسترش یابد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه یک