سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45824
  • بازدید: 219
  • 1403/02/24 - 13:49:01

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین خبرداد:

میزبانی مشگین‌شهر از پرچم امام رضا (ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت:جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه شهرستان مشگین شهر میزبان، پرچم مرقد مطهر امام رضا (ع) خواهد بود.

 حجت‌الاسلام صادق صمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: به مناسبت این روز مبارک، مراسم‌های زیادی در سطح شهرستان برگزار شد که می‌توان به برگزاری جشن خواهر و برادری در دانشگاه پیام‌نور مشگین شهر و جشن ویژه روز دختر با همکاری بسیج خواهران شهرستان اشاره کرد.

 وی با اشاره‌به‌نزدیک بودن ولادت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) افزود: روز جمعه ۲۸ اردیبهشت شهرستان مشگین شهر میزبان، پرچم مرقد مطهر امام رضا (ع) خواهد بود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت: ابتدا این پرچم متبرک به بیمارستان، ندامتگاه و منزل تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و در نهایت ملاقات عمومی مردم از این پرچم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله فرهنگیان مشگین شهر خواهد بود

 صمدی گفت: به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) با همکاری پل معلق مشگین شهر یک جشن در محوطه پل برگزار خواهد شد که زمان و روز آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که با همکاری کمیته امداد شهرستان مشگین شهر آئین تجلیل از دختران تحت پوشش این کمیته برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام

اشتراک‌گذاری

  • میزبانی مشگین‌شهر از پرچم امام رضا (ع)

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای ده