سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45907
  • بازدید: 154
  • 1403/02/30 - 20:25:20

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

امام رضا حیا را در جامعه گسترش داد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: امام رضا (ع) در رفتار، گفتار و پوشش حیا را در جامعه گسترش داد و ترویج حیا در جامعه از ویژگی بارز این امام است.

حجت‌الاسلام داود آذری‌فرد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت به تمام مسلمان جهان به آغاز و پایان و اعیاد موجود در دهه کرامت پرداخت و گفت: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و با میلاد امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.

 وی تصریح کرد: امام رضا (ع) در رفتار، گفتار و پوشش حیا را در جامعه گسترش داد و ترویج حیا و گسترش آن در جامعه از ویژگی بارز امام رضا (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) الگوی جامعه بشریت هستند و این دو بزرگوار الگوی مناسبی برای دختران و پسران ما هستند.

 وی به فضیلت زیارت حرم حضرت معصومه (س) پرداخت و به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت می‌فرمایند: به‌زودی بانویی از تبار من در قم دفن می‌شود و نام او فاطمه دختر موسی است که با شفاعت او، همه شیعیان ما به بهشت داخل می‌شوند.

وی در شأن زیارت امام رضا (ع) به نقل حدیثی از دعبل خزایی پرداخت که از امام رضا (ع) نقل می‌کند که آن حضرت فرمودند: شب و روز نمی‌گذرد مگر اینکه شیعیان ما گروه‌گروه برای زیارت من می‌آیند و من شفیع آن دسته از شیعیانم هستم که به زیارت من آمده‌اند.

 خبر از: سید سهیل حسینی

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • امام رضا حیا را در جامعه گسترش داد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک به‌اضافه سه