سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45911
  • بازدید: 154
  • 1403/02/30 - 18:25:51

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد:

اعزام امدادگران اردبیل به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اعزام ۶ تیم عملیاتی جستجو و نجات اردبیل به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور خبر داد.

حمید قویدل در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما»، درباره اعزام عملیاتی جستجو و نجات از استان اردبیل به حل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور گفت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در قالب ۶ تیم عملیاتی جستجو و نجات به منطقه حادثه فرود نامناسب بالگرد حامل رئیس‌جمهور اعزام شدند و در صورت نیاز تیم های دیگر به آنها ملحق خواهند شد.

وی تصریح کرد: تیم های پشتیبانی از عملیات هلال‌احمر آذربایجان شرقی در پی فرود نامناسبت بالگرد حامل رئیس‌جمهور، از اردبیل به روستای اوزی در ورزقان اعزام شدند. 

 طبق اعلام وحیدی، وزیر کشور، پس از  افتتاح سد خداآفرین و سد «قیز قلعه سی» رئیس‌جمهور به همراه همکاران با چند بالگرد در حال بازگشت بودند که یکی از بالگردها مجبور به فرود سخت شد.

گفته می شود این فرود به دلیل مه‌آلود بودن اتفاق افتاده است و گروه‌های مختلف امدادی پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور به‌طرف منطقه در حرکت‌اند ولی باتوجه‌به مه‌آلودی و نامناسبی هوا ممکن است زمان ببرد تا به منطقه برسند.

   طبق آخرین خبر بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان در اطراف روستای اوزی واقع در جنگل‌های قره‌د‌اغ بوده و تیم‌های امدادی به محل سانحه گسیل شده‌اند.

انتهای خبر/ 

 

اشتراک‌گذاری

  • اعزام امدادگران اردبیل به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت به‌اضافه پنج