سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45942
  • بازدید: 210
  • 1403/02/31 - 20:40:42

استاندار اردبیل:

شهید رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست

استاندار اردبیل گفت: شهید آیت‌الله رئیسی همواره خود را خادم مردم می‌دانست و از مسئولین می‌خواست همیشه خدمت به مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

 سید حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی همواره خود را خادم مردم می‌دانست و از مسئولین می‌خواست همیشه خدمت به مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند و به‌خاطر پایبند بود به اصل خدمت به مردم بود که لقب شهید خدمت به خود گرفت.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی راه خود را در کسوت ریاست‌جمهوری با نام و یاد امام رضا (ع) آغاز کرده بود و در یوم امام رضا (ع) نیز میهمان امام رئوف خویش شد که همیشه به خادم بودن خود برای آن حضرت افتخار می‌کرد.

 استاندار اردبیل به خدمات آیت‌الله رئیسی به استان اردبیل اشاره کرد گفت: وی منشأ خدمات ارزنده‌ای برای استان اردبیل شد و مردم اردبیل نیز امروز با حضور پرشور در مجلس یادبود وی قدردان این زحمات ارزنده هستند و قطعاً این شخصیت بزرگ هیچ‌وقت از ذهن مردم اردبیل فراموش نخواهد شد.

عاملی تأکید کرد: مسیر انقلاب اسلامی بر ریل خدمت به مردم بنا شده است و هرکس از این مسیر خارج شود و غفلت کند و بجای خدمت به مردم به منافع گروهی و جناحی فکر کند عاقبت‌به‌خیر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: کشور ما بنام اهل‌بیت (ع) شناخته شده است و باید تمامی مسئولین تلاش کنند تا عزت این نظام و انقلاب را حفظ کنند تا آینده ملت ایران آینده‌ای روشن و روبه‌جلو باشد و اگر مسئولی در هر مقامی عزت و آینده ملت را فراموش کنند قطعاً از مسیر انقلاب و شهیدان خارج خواهیم شد.

 انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • شهید رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه نه