سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46010
  • بازدید: 212
  • 1403/03/06 - 20:36:19

شهردار اردبیل:

وانت‌بارهای میوه‌فروش تا شهریور ساماندهی می‌شود

شهردار اردبیل گفت: باتوجه‌به مطالبه اساسی مردم و دادستان اردبیل وانت‌بارهای میوه‌فروش تا شهریورماه سال جاری ساماندهی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما»، محمود صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، صنوفی که باعث ایجاد معضلات شهری است به خارج از محدوده شهر انتقال می‌یابد و در همین راستا امروز شاهد کلنگ‌زنی بازار بزرگ آهن‌فروشان در محدوده خارج از شهر بودیم و احداث شهرک‌های جدید مشاغل مزاحم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه بازار آهن‌فروشان با حجم سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در سه‌راهی کوراییم کلنگ‌زنی شد و مجهز به امکاناتی از جمله پمپ‌بنزین، بانک و خودپرداز، پارکینگ ماشین‌آلات سبک‌وسنگین، پاسگاه نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، خدمات تجاری، فضای استراحت رانندگان، سرویس بهداشتی، غذاخوری و فروشگاه است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه کار شهرداری فقط جدول‌گذاری و آسفالت نیست گفت: اگر اولویت شهرداری اردبیل فقط جدول رنگ‌کردن و آسفالت معابر بود می‌توانستیم با پول باغ شریعت که توسط شهرداری تملک شد کل شهر را آسفالت‌ریزی کنیم درحالی‌که اولویت ما کارهای ریز بنایی است که برای نسل‌های آینده ماندگار باشد و تبدیل باغ شریعت به باغ‌موزه مفاخر از جمله این اقدامات است.

صفری به پروژه‌های در حال اجرای شهرداری اردبیل اشاره کرد و اذعان داشت: بزرگ‌ترین پل شهری شمال غرب کشور در اردبیل در حال اجراست که با افتتاح این پل چندین شهرک از بن‌بست خارج شده و شاهد کاهش ترافیک در حدفاصل میدان بسیج و جانبازان خواهیم بود.

وی با گلایه از عدم ساماندهی میوه‌فروشی‌ها از همان ابتدای امر تاکید کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم باتوجه‌به معضلاتی که ایجاد می‌کنند از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و بعد از افتتاح بازار آهن‌فروشان شاهد ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروشی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • وانت‌بارهای میوه‌فروش تا شهریور ساماندهی می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه ده