سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46025
  • بازدید: 223
  • 1403/03/07 - 22:20:55

جشن نسیم مهر در پارس‌آباد برگزار شد

امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در مراسم جشن نسیم مهر گفت: آزادی یک زندانی می‌تواند بخش اعظم مشکلات خانواده‌ زندانی را برطرف کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی «سبلان ما»، به مناسبت روز حمایت از خانواده‌های زندانیان جشن نسیم مهرعصر امروز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

آزادی یک زندانی بخش اعظم مشکلات خانواده‌ زندانی را برطرف می‌کند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در این مراسم با بیان مشکلات اجتماعی خانواده‌های زندانیان، عنوان کرد: آزادی یک زندانی می‌تواند بخش اعظم مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

کمک به خانواده های 1003 زندانی در پارس‌آباد

فیروز فرهانی عصر دادستان شهرستان پارس‌آباد در این مراسم با تأکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان بیان داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد بالغ بر ۱۸۵ میلیون تومان در قالب مستمری ماهانه در طول یک سال گذشته پرداخت کرده است.

 دادستان شهرستان پارس‌آباد افزود: علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی و مستمری ماهانه، سبد کالا و لوازم ضروری خانگی و سایر کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۱۷۸ میلیون تومان به ۱ هزار و ۳ خانواده زندانی در شهرستان پارس‌آباد تحویل و واریز شده است.

رحمت حیدری عصر امروز در جشن نسیم مهر در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: وظیفه اصلی ما حمایت از خانواده‌های زندانیان است تا بتوانیم دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها را در حوزه‌های مختلف از رفع نیازهای مادی گرفته تا گره‌گشایی از مشکلات و آسیب‌های روحی، روانی و عاطفی برطرف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر انجمن خیریه حمایت از زندانیان پارس‌آباد، ۱۸۵ خانواده زندانی را در این شهرستان تحت پوشش قرار داده تا مشکلات آنها را در ابعاد مختلف برطرف کند.

 رئیس انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد تأکید کرد: این باعث افتخار است که در نظامی خدمت می‌کنیم که نهادهایی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، نهاد مقدس سپاه پاسداران، و همه برای مردم و در راستای کرامت انسانی آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

 آزادی ۵۱ زندانی به همت انجمن خیریه حمایت از زندانیان پارس‌آباد

 وی از آزادی ۵۱ زندانی به همت انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از منازل زندانیان ۹۶ مورد، اشتغال برای زندانیان ۲۸۱ مورد و معرفی خانواده به حرفه‌آموزی ۳۲ سرپرست از جمله اقداماتی است که انجمن حمایت از زندانیان در پارس‌آباد انجام داده است.

 حیدری بیان داشت: آموزش خانواده ۱ هزار و ۳۴۸ مورد، کمک‌های معیشتی، پرداخت بهای آب و برق و گاز، خرید تلویزیون و لوازم‌خانگی، خرید لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار در بین خانواده‌های زندانیان و ارائه خدمات فرهنگی و حمایتی از خانواده‌های زندانیان از دیگر اقدامات انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد در یک سال گذشته بوده است.

 جشن نسیم مهر از برکات نظام اسلامی بود

اکبر نوری رئیس دادگستری شهرستان پارس‌آباد گفت: جشن نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان را از برکات نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در این مراسم گرد هم آمدیم تا اعلام کنیم ما مسئولین و خیرین در کنار خانواده‌های زندانیان هستیم.

 انتهای خبر/ 

 

اشتراک‌گذاری

  • جشن نسیم مهر در پارس‌آباد برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه دو