سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46037
  • بازدید: 238
  • 1403/03/09 - 09:06:00

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس:

مشکلات گرمی در چهار محور اصلی پیگیری می‌شود

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: مشکلات اساسی منطقه گرمی و انگوت در چهار محور اصلی شناسایی شده و با برنامه‌ریزی مشخص تا حل نهایی پیش خواهیم رفت.

 محمد خوش‌سیما در دومین روز کاری خود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما»، با بیان اینکه دغدغه اصلی ما خدمت به مردم و تغییر و تحول و تسهیل در زندگی مردم است، گفت: مشکلات اساسی منطقه گرمی و انگوت در چهار محور اصلی شناسایی شده و با برنامه‌ریزی مشخص وبا پیگیری مجدانه و مستمر و به یاری پروردگار تا حل نهایی آن پیش خواهیم رفت.

 وی چهار محور فرهنگی هنری، عمرانی و زیرساخت، اشتغال و معیشت و بهداشت و درمان را از مشکلات اساسی و قابل‌پیگیری در منطقه گرمی و انگوت عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های غنی کشور و پتانسیلی که در منطقه وجود دارد و با پیگیری جدی وبا همکاری دولت نسبت به حل مشکلات تلاش کنیم.

 نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه هرگونه اقدام مثبت و روبه‌جلو باید در آرامش روحی و سفره مردم احساس شود، افزود: ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، توجه به وضعیت اقتصادی، ارتقای شاخص‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و گردشگری از دغدغه‌های اصلی و تأثیرگذار در منطقه است.

 این نماینده مجلس از کلیه نخبگان جامعه و افراد تأثیرگذار و باتجربه خواست تا در راستای حل مشکلات منطقه طرح و ایده خود را ارائه کنند.

وی گفت: اگر نخبگان حوزه انتخابیه گرمی و انگوت در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعتی، عمرانی و خدماتی و اقتصاد مرزی دارند و یا احساس می‌کنند می‌توانند کمکی به پیشرفت منطقه و استان و یا حتی کشور داشته باشند، حتماً این ایده‌ها را با نماینده این حوزه در میان بگذارند.

 خبر از: قاسم خاکپور

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • مشکلات گرمی در چهار محور اصلی پیگیری می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده منهای دو