سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46050
  • بازدید: 197
  • 1403/03/09 - 13:13:08

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل:

شمشیربازی اردبیل نیازمند حامی مالی است

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: شمشیربازی جز مدعیان قهرمانی در سطح کشور بود؛ ولی به دلیل نبود اسپانسر نتوانستیم در لیگ برتر شمشیربازی شرکت کنیم و بازیکنان اردبیلی برای سایر استان‌ها مسابقه دادند.

  هادی صباغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اینکه هیات شمشیربازی استان اردبیل جز سه هیات برتر کشور است افزود: متأسفانه در استان اردبیل حامی و پشتیبان تیم‌های ورزشی بسیار کم است و این امر باعث می‌شود تیم‌های ورزشی نتوانند در بسیاری از مسابقات معتبر و لیگ‌ها شرکت کنند.

  وی افزود: با اینکه استان اردبیل در رشته شمشیربازی جز مدعیان قهرمانی در سطح کشور بود؛ ولی به دلیل نبود اسپانسر نتوانستیم در لیگ برتر شمشیربازی شرکت کنیم و بازیکنان اردبیلی برای سایر استان‌ها مسابقه دادند.

  رئیس هیات شمشیربازی استان گفت: در استان اردبیل ظرفیت‌های زیادی در رشته شمشیربازی وجود دارد به‌طوری که سه نفر اردبیلی عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه هستند.

  وی با اشاره به اینکه رشته شمشیربازی جز رسته‌های پرهزینه‌ای است و باید از ورزشکاران این رشته حمایت‌های مالی صورت گیرد افزود: باتوجه‌به اینکه رشته شمشیربازی جز رشته‌های اولویت‌دار و مدل آور است باید مسئولین نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند.

  صباغی گفت: باتوجه‌به وجود ظرفیت‌ها و ورزشکاران بااستعداد این رشته در سطح استان لازم است سالن ورزشی این رشته مجهزتر شود.

  رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه کشورمان جهت آماده‌سازی مسابقات آسیایی کویت در اردبیل اردو دارد که مرحله دوم این اردو نیز از ۲۴ تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

  وی بیان کرد: اردبیل همواره یکی از میزبان‌هایی اردوهای تیم های ملی است و برگزاری این اردوها در استان تأثیر مثبتی در ارتقای توان فنی و انگیزشی شمشیربازان اردبیلی خواهد داشت.

 انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • شمشیربازی اردبیل نیازمند حامی مالی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه منهای سه