سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46077
  • بازدید: 83
  • 1403/03/11 - 17:46:53

استاندار اردبیل خبر داد؛

90 درصد پیشرفت فیزیکی بزرگ‌راه پارس‌آباد سربند

استاندار اردبیل گفت: این پروژه در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۰درصد رسیده است که در سال 1400با پیشرفت فیزیکی 20 درصد تحویل گرفته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حامد عاملی، امروز در جریان بازدید میدانی از اجرای بزرگ‌راه پارس‌آباد سربند، گفت: پروژه بزرگ‌راه ۲۰ کیلومتری پارس‌آباد سربند که بیش از ۱۰ سال قبل آغاز شد و در سال ۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۲۰درصد از سوی دولت سیزدهم تحویل گرفته شد.

وی اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۰درصد رسیده است.

عاملی با اشاره به رفع موانع مربوط به میراث‌فرهنگی و اجرای پل‌ها در این پروژه، تصریح کرد: در هفته‌های آینده روند تیرگذاری پل‌ها و آسفالت‌ریزی آغاز می‌شود تا بزرگ‌راه ۲۰ کیلومتری پارس‌آباد - سربند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه پس از سال‌ها انتظار در پایان شهریور سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 کلاس‌های کانکسی جمع‌آوری شد

در جریان سفر امروز سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل به شهرستان پارس‌آباد، مدرسه سه‌ کلاسه شهید فلاح اوزون‌تپه و مدرسه دو کلاسه فرهنگ خلیل‌لو در این شهرستان همزمان به بهره‌برداری رسید و بدین ترتیب کلاس‌های کانکسی جمع‌آوری شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث ۶ مدرسه در پارس‌آباد 

همچنین در جریان سفر امروز استاندار اردبیل به شهرستان پارس‌آباد، عملیات اجرایی احداث ۶ مدرسه در این شهرستان با تعداد کلاس‌های مختلف اعم از ۶ تا ۱۵ کلاسه (در مجموع ۶۰ کلاسه) به‌صورت همزمان آغاز شد.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • 90 درصد پیشرفت فیزیکی بزرگ‌راه پارس‌آباد سربند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه نه