سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46115
  • بازدید: 121
  • 1403/03/14 - 12:31:55

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: قطعاً همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین می‎شود و حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود.

 حجت‌الاسلام رسول خواسته در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما» اظهار داشت: قطعاً حوادث اخیر کشور ایران و آرامش کشور بعد از شهادت شهدای خدمت اثبات این امر به همه است که ولایت‌فقیه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: پس از شهادت رئیس‌جمهور و همزمانی آن با روزهای پایانی دو بخش دیگر مدیریتی کشور دشمن تلاش می‌کرد تا با ایجاد تفرقه، گسست ملی را رقم بزند اما دیدیم که مدیریت داهیانه رهبر انقلاب خروجی انسجام ملی و آرامش را برای مردم داغدیده ایران اسلامی به ارمغان آورد و اقتدار انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کرد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: این حادثه تلخ برای رئیس قوه مجریه در ایامی رخ داد که دو بخش مدیریتی دیگر کشور نیز در مجلس خبرگان و مجلس یازدهم روزهای پایانی خود را می‌گذراند و بی‌تردید در هر کشوری این اتفاقات در سه بخش مدیریتی اتفاق می‌افتاد، شالوده آن کشور از هم می‌پاشید؛ اما با سیستمی که امام خمینی (ره) برای نظام ما تعریف کرده بود و بر اساس حکومت ولایت‌فقیه، ما این روزهای سخت را در کمال آرامش و امنیت پشت سر گذاشتیم.

 وی افزود: ثمره حکومت ولایت‌فقیه در دنیا نظیر ندارد، چنانچه مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه جامعه، در شب حادثه تلخ برخورد بالگرد رئیس‌جمهور با یک جمله قلب ملت ایران را آرام و در برابر سیل عظیم هجمه دشمن سدی ایجاد کردند.

 خواسته اضافه کرد: این سخنرانی رهبر معظم انقلاب که فرمودند مردم نگران و دلواپس نباشند خللی در مدیریت کشور ایجاد نمی‌شود و سپس پیام حکیمانه ایشان به معاون اول رئیس‌جمهور، مسیر راه مشخص کرد.

 وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر انقلاب به اقامه نماز شهدای خدمت ورود کردند طبق خاطره‌ای که مردم از نماز شهید سردار دل‌ها داشتند، همه فکر می‌کردند ایشان در این نماز نیز بغض خواهند کرد؛ اما غیر از رهبر انقلاب اسلامی همه گریه کردند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل تصریح کرد: در نماز شهید جمهور با اینکه رهبر معظم انقلاب قلبشان مالامال از غم بود اما گریه نکردند، چراکه یک قدرت سیاسی کشور از بین ما رفته بود و حضرت آقا با رفتار خود اقتدار کشور را به دنیا مخابره کرد.

 وی اضافه کرد: رهبر انقلاب برای نشان‌دادن اقتدار ایران، پس از مراسم تشییع به دفترشان رفتند وبا سرانی از سراسر دنیا دیدار داشتند که ایشان جلسه تعزیت و تسلیت را به جلسه کاری تبدیل کردند و در این جلسات از اتفاقات غزه، فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و تعاملاتی که ایران با دنیا می‌تواند داشته باشد، سخن گفتند.

 خواسته با بیان اینکه تشییع میلیونی شهدای خدمت در دنیا بی‌نظیر بود، گفت: خروجی این تشییع انسجام ملی و شکست پروژه دشمن بود.

 وی تأکید کرد: نمی‌گذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد و قطعاً همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز امروز در حرم امام خمینی (ره) فرمودند ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد و قطعاً حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود.

 انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه سه