سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46304
  • بازدید: 98
  • 1403/03/30 - 01:16:54

استعدادهایی که جهانی نمی‌شود؛

جای خالی اردبیل در لیگ کشوری تکواندو

تکواندو از ورزش‌های پرطرفدار در دیار سبلان است و این ورزش جذاب به‌ویژه در بین نونهالان و نوجوانان طرفداران پرو پا قرصی دارد، اما با وجود تمام این ظرفیت‌ها همچنان جای اردبیل در لیگ کشوری خالی است و استعدادها جهانی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، تکواندو از ورزش‌های محبوب در دیار سبلان است و این ورزش جذاب به‌ویژه در بین نونهالان و نوجوانان طرف‌داران پروپاقرصی دارد، اما با وجود تمام این ظرفیت‌ها و البته تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت‌گرفته همچنان جای اردبیل در لیگ کشوری خالی است و استعدادها آن‌چنان‌که باید جهانی نمی‌شود.

در آخرین تلاش‌ها برای بهبود جایگاه ملی، جهانی و بین‌المللی ورزش تکواندو در اردبیل و رسیدن به جایگاهی که اردبیل در این ورزش حرفی برای گفتن داشته باشد، به گفته هادی ساعی باید خانه تکواندو مستقل با تجهیزات کافی و خوابگاه اردبیل ایجاد شود تا بدین‌گونه اردبیل میزبان تیم‌های ملی و بین‌المللی باشد.

 برای بهبود جایگاه تکواندوی اردبیل عزم‌ها جزم است

 دراین‌بین قرار است در اولین گام برای بهبود جایگاه تکواندوی اردبیل، خانه مستقل تکواندو ایجاد شود که طبق اعلام سید حامد عاملی استاندار اردبیل و کمک ۲۰ میلیاردی آن به تکواندو، این خانه تخصصی و مستقل تا شهریورماه راه‌اندازی می‌شود که رئیس فدراسیون تکواندو نیز قول مساعد برای تجهیز این خانه را داده است.

و جای بسی خوشحالی است که برای رسیدن دومین رشته پرطرف‌دار اردبیل به جایگاه مناسب، همه عزم‌ها جزم شده است تا در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود و برای تحقق این امر آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تأکید بر تزریق امید و شادی از طریق ورزش به جامعه، خواستار برگزاری مسابقات ملی بین‌المللی تکواندو در اردبیل شد و تصریح کرد: برنامه‌های ورزشی عافیتی هستند؛ بنابراین همه باید در راستای اعتلای ورزش استان اردبیل تلاش کنند.

اشتراک‌گذاری

  • جای خالی اردبیل در لیگ کشوری تکواندو

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه دو