سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46982
  • بازدید: 114
  • 1403/05/23 - 11:07:04

موافقان و مخالفان چه می‌گویند؛

فروش ساختمان هیأت فوتبال اردبیل در مزایده

واکنش‌ها به فروش ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل آن هم در قالب مولدسازی همچنان ادامه دارد و مخالفان این فروش معتقدند: با این اقدام خسارت جبران‌ناپذیری به فوتبال و ورزش اردبیل وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» هفته پیش بود که خبر فروش ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل واقع در شهرک حافظ، ورزشی‌ها و به‌ویژه فوتبالی‌های استان اردبیل را در شوک فروبرد.

 واقعی اما عجیب؛ ساختمان هیأت فوتبال اردبیل به مزایده می‌رود

  این فروش عجیب اما واقعی با واکنش‌های متفاوتی در استان اردبیل مواجه شد و به جهت اهمیت موضوع صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل نیز در ۲۲ مرداد در جمع خبرنگاران حاضر شد و فروش ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل به بهانه مولدسازی از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان را غیرقانونی اعلام کرد.

  نوتاش با این استدلال که ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل با اعتبارات دولتی ساخته نشده است و ۲۰ سال پیش توسط هیأت فوتبال ساخته شده است، فروش این ساختمان را غیرقانونی دانست و از استاندار و نمایندگان استان خواست تا ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل را از فهرست طرح مولدسازی خارج کنند.

 فروش ساختمان هیأت فوتبال خسارت جبران‌ناپذیر به فوتبال اردبیل

ابصار خبر نوشته است به اعتقاد نوتاش موضوع مولدسازی مختص ساختمان‌های مازاد و بلااستفاده است نه اینکه به بهانه مولدسازی یکی از مکان کاملاً فعال و ضروری استان را به بخش خصوصی بفروشند این ساختمان متعلق به جامعه فوتبال استان است و کلیه امورات ورزش فوتبال و فوتسال استان بالغ بر ۳۰ هزار ورزشکار اعم از فوتبال، فوتسال و مدارس فوتبال در همین ساختمان انجام می‌شود.

 وی گفت: هیأت فوتبال استان اردبیل فعال‌ترین و بزرگ‌ترین جامعه ورزش استان محسوب می‌شود و بیشترین ورزشکار بیمه شده استان نیز متعلق به هیأت فوتبال است و هر گونه تصمیم غیرمنطقی خسارت جبران‌ناپذیری به ورزش فوتبال استان وارد و فعالیت گسترده فوتبال استان را مختل خواهد کرد.

طبق آنچه که رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفته است، فروش ساختمان هیأت فوتبال غیرقانونی است و باید فکری برای این موضوع کرد.

 مساعدت ۳۰۰ میلیاردریالی رئیس سازمان تربیت‌بدنی به احداث ساختمان هیأت فوتبال اردبیل

 طبق خبر  روابط‌عمومی هیأت فوتبال استان اردبیل در تاریخ اردیبهشت ۱۳۸۵، با تلاش مسئولین هیأت فوتبال استان و همکاری فدراسیون فوتبال، استانداری و اداره کل تربیت‌بدنی استان اردبیل کار احداث ساختمان اختصاصی هیأت فوتبال استان در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در شهرک حافظ اردبیل آغاز شد و با مساعدت ۳۰۰ میلیون‌ریالی رئیس سازمان تربیت‌بدنی کشور، ساختمان اختصاصی هیأت فوتبال استان اردبیل احداث می‌شود.

 در این گزارش آمده است، این ساختمان به‌عنوان اولین ساختمان اختصاصی یک هیأت ورزشی مستقل در استان محسوب می‌شود و در صورت تخصیص اعتبار از سوی فدراسیون فوتبال و کمک ویژه رئیس سازمان پیش‌بینی می‌توان امیدوار بود کار احداث این ساختمان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 فروش ۳ ملک در قالب مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی اردبیل

خبر فرش سه ملک در قالب مولدسازی را محمدعلی پهناور، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ۱۷ مردادماه در بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد و از اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل خبر داد.

 براین‌اساس طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت‌گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اردبیل اختصاص می‌یابد که این املاک دراسرع‌وقت به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا با فروش این املاک اعتبار موردنیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل مدرن‌ترین پیست اسکیت سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل و دفتر مشترک هیأت‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تأمین شود.

جامعه فوتبالی اردبیل را دربه‌در نکنید 

 واکنش‌ها به فروش ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل آن هم در قالب مولدسازی همچنان ادامه دارد و مخالفان این فروش معتقدند ساختمان هیأت فوتبال استان مأمن امن تمامی فوتبال دوستان استان اردبیل است و این فروش عجیب به دربه‌در کردن جامعه بزرگ فوتبال استان منجر خواهد شد.

پس از غیرقانونی خواندن فروش ساختمان هیأت فوتبال استان اردبیل توسط رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل هنوز مسئولین مربوطه واکنشی نشان نداده‌اند، این در حالی است که ورزشکاران و خانواده بزرگ فوتبالی استان اردبیل به شدت پیگیر این موضوع هستند.

انتهای خبر

اشتراک‌گذاری

  • فروش ساختمان هیأت فوتبال اردبیل در مزایده

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای یک