سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47193
  • بازدید: 67
  • 1403/06/10 - 06:29:09

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

حفظ محیط‌زیست و سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: محیط‌زیست میراثی برای آیندگان است و از همین رو حفظ محیط‌زیست و سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری شامگاه دیروز در بازدید از پروژه‌های آماده‌سازی فاز جدید شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با اشاره به تأثیر توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال و ثروت‌آفرینی برای استان اظهار داشت: با تکمیل زیرساخت‌های فاز جدید ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل شاهد افزایش اشتغال و تولید در استان خواهیم بود.

 وی افزود: طرح آبرسانی شهرک صنعتی شماره دو، توسعه زیرساخت‌هایی از قبیل برق و گاز در اولویت مشکلات این شهرک قرار دارد و با حل این مشکلات شاهد پیشرفت مناسبی در توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خواهیم بود.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل و راه‌اندازی تصفیه‌خانه پس‌آب کارخانجات تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در چند سال اخیر بود، از اخذ ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای این طرح خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه هم‌اکنون در حال بهره‌برداری بوده و حفظ محیط‌زیست و سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت ماست.

 بدری با اشاره به  اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در جمهوری اسلامی، حفاظت محیط‌زیست که نسل امروز و نسل­های بعد باید در آن حیات اجتماعی روبه‌رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی می­ شود و در اجرای پروژه‌های صنعتی باید به محیط‌زیست توجه ویژه صورت گیرد چرا که توسعه پایدار لازمه پیشرفت هر شهر و استانی است.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • حفظ محیط‌زیست و سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج منهای شش