سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47198
  • بازدید: 71
  • 1403/06/10 - 11:34:21

نماینده مردم اردبیل، نیر و سرعین در مجلس:

اعتبارات خوبی برای احیای ورزش نیر اختصاص یافت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل سفر وزیر ورزش به استان اردبیل اعتبارات خوبی برای احیای ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی نیکزاد امروز در حاشیه بازدید و افتتاح از چندین پروژه عمرانی در روستاهای بخش کورائیم، اظهار داشت: ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق فروخته شده است که از این مقدار قرار است برای ادامه اجرای کمربندی نیر اختصاص یابد.
وی افزود: از محل سفر وزیر ورزش به استان اردبیل هم اعتبارات خوبی برای احیای ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته است.

   نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس افزود: قرار است توسط بنیاد مسکن هم عملیات زیرسازی و روکش آسفالت ۱۲ روستای شهرستان نیر اجرایی شود و ساختمان دانشگاه آزاد نیر هم به‌زودی احداث خواهد شد.

 پروژه روکش آسفالت راه هفت روستای سیاهپوش تا داشبلاغ به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان امروز افتتاح شد.

 وی افزود: همچنین پروژه زیرسازی و روکش آسفالت معابر روستای تازه قشلاق به طول ۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و همچنین زیرسازی و روکش آسفالت معابر روستای حاجی محمود به طول ۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان امروز افتتاح شد.

وی از اختصاص ۱۵۰ تن قیر رایگان برای شهرداری کورائیم خبر داد و گفت: این مقدار قیر برای تعمیر و بازسازی برخی از مساجد روستاهای بخش کورائیم اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • اعتبارات خوبی برای احیای ورزش نیر اختصاص یافت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار منهای هشت