سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 490
  • بازدید: 221
  • 1403/07/19 - 08:22:14

رئیس انجمن سینمای اردبیل:

برترین‌های سینمای مهر در اردبیل تجلیل شدند

برترین‌های سینمای مهر در اردبیل تجلیل شدند

رئیس انجمن سینمای اردبیل گفت: جشنواره مهر سینما در واقع ارزیابی سینمای استان اردبیل در یک سال گذشته است که در این جشنواره فعالان عرصه فیلم و سینما مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،حسن قهرمانی شب‌پنجشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سینمای مهر استان اردبیل با بیان اینکه مهر سینما در واقع ارزیابی سینمای استان اردبیل در یک سال گذشته است گفت: در این جشنواره فعالان عرصه فیلم و سینما در یک سال گذشته مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.

وی از انتشار فراخوان مهر سینما در مهرماه خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت خوداظهاری، ۷۰ فرم توسط فعالان عرصه فیلم و سینما به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که توسط شورای هفت‌نفره مورد بررسی قرار گرفت که در این میان ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌های کشوری بود.

قهرمانی به بخش ویژه جشنواره مهر سینمای استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این بخش به‌صورت رصد هنری انجام گرفت که طی آن معاونت فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نسبت به رصد و شناسایی هنرمندان این بخش اقدام کرده است.

وی با اشاره به بازه زمانی ارزیابی آثار جشنواره مهر سینمای استان اردبیل از فروردین ۱۴۰۲ الی شهریور ۱۴۰۳، اظهار داشت: در پایان این جشنواره از حبیب‌اله صادقیلر از خانواده‌های شهدای هنرمند عرصه سینما و فیلم و عکس، خانواده هنرمندان فقید استان اردبیل سال گذشته، ساسان ابی زاده، رحیم پرواسی، نصراله یعقوبی تجلیل شد.

همچنین در بخش بعدی این جشنواره از پیش‌کسوتان عرصه فیلم و سینمای استان اردبیل همچون میر جلال موسوی، میر دولت موسوی و حمید اسکندری با اهدای لوح سپاه تجلیل شد.

منتخبین سومین جشنواره مهر سینمای استان اردبیل

امین صبور، بهنام گنجه، صابر محمدی، سید رضا موسوی، مهدی و مرتضی توحیدی، فرهاد بهبود، جمال بدری نژاد، سیاوش بی غم، عسل عبداللهی، محسن زارع، ولی‌الله ارجمند، سجاد دادپور، رسول علی‌نژاد، حمداله سلیمی، فرهاد طوفان، حمید عزیزی، مریم صبور، رامین رحمانی، کریم عظیمی منتخبین سومین جشنواره مهر سینمای استان اردبیل و شاهین جلالی در بخش کارگردانی، محبوب شکرزاده در بخش تصویربرداری، سلمان عیاسی و آرمین حجازی در بخش تهیه‌کنندگی، سید یاسر حسینی در بخش طراحی صحنه، وحید بیونه و حسین حبیبی اصل در بخش تصویربرداری فیلم کوتاه و بلند، بهنام اسداللهی در بخش صدابرداری، فریبا مهرزاد در بخش بازیگری زن، احمد پوراستان پیش‌کسوت تئاتر و سینما  منتخبینی بودند که در سومین جشنواره سینمای مهر استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش کریم عظیمی ججین در بخش پژوهش، رامین فرزانه در بخش نویسندگی و رسول علیزاده در بخش طراحی صحنه تجلیل شدند.

خبر از: مهدی جدی

انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • برترین‌های سینمای مهر در اردبیل تجلیل شدند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای چهار