سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 56
  • بازدید: 1,104
  • 1403/06/21 - 08:39:14

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل:

برق سبلان پارچه از هر حیث تأمین می‌شود

برق سبلان پارچه از هر حیث تأمین می‌شود

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم برق صنایع تولیدی بخصوص کارخانه شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در راستای حمایت از تولید از هر حیث تأمین شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حسین قدیمی صبح امروز در جلسه مدیریت مصرف برق کارخانجات تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: حمایت از بخش تولید جز اولویت‌های شرکت برق است و در این راستا سعی می‌شود برق واحدهای تولیدی با کمترین قطعی تأمین شود.

 مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل افزود: شرکت تجارت دوخت برتر سبلان جز مشترکین خوش‌حساب در پرداخت تعرفه‌های مصرفی برق است و شرکت برق نیز در جهت پایدارسازی برق این شرکت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا کارکنان این مجموعه با مشکلی ازاین‌حیث مواجه نشوند.

ژنراتور برق در سبلان پارچه نصب می‌شود

اکبر خدامی مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: در جهت بالابردن کیفیت و کمیت و صادرات تولید ژنراتور تولید برق در آینده‌ای نزدیک نصب و راه‌اندازی می‌شود.

 وی همچنین در ادامه از افت راندمان تولید به علت قطعی مکرر برق خبر داد و افزود: مساعدت اداره برق برای حل مشکلات تولید شرکت نیز یکی از مطالبات مهم و اساسی این مجموعه است.

 خدامی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت شرکت در موضوع تصفیه‌خانه تجارت دوخت برتر سبلان نیز در شرایطی قرار گرفته که در بحث آلودگی این مجموعه هیچ نقشی در رودخانه قره‌سو ندارد و بازدیدهای سرزده مسئولان استان گواه این امر بوده است.

 یاسر عبداللهی معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این جلسه ضمن مساعدت از اداره برق برای تأمین برق کارخانجات تجارت دوخت برتر سبلان تصریح کرد: دراین‌ارتباط کارخانجات تجارت دوخت برتر سبلان بایستی بخشی از برق موردنیاز خود را از طریق ژنراتور و مزرعه خورشیدی تأمین کند.

علی علی‌اوغلی مدیریت حراست شرکت تجارت دوخت سبلان نیز در ادامه ضمن تشکر از همکاری اداره برق و استانداری در حمایت شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: انتظار داریم همکاری و مشارکت‌ها بین بزرگ‌ترین کارخانه نساجی خاورمیانه با استانداری و اداره برق و دستگاه‌های اجرایی روزبه‌روز گسترش یابد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • برق سبلان پارچه از هر حیث تأمین می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای پنج