سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 68
  • بازدید: 1,793
  • 1403/06/21 - 19:56:22

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

سهم ۵۰ درصدی شهرداری‌ها از محل ارزش‌افزوده

سهم ۵۰ درصدی شهرداری‌ها از محل ارزش‌افزوده

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل: سهم شهرداری‌ها را از محل ارزش‌افزوده از ۳۳ درصد به بیش از ۵۰ درصد افزایش داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر (آقا باقر) در کمربندی دوم اردبیل با قدردانی از زحمات کارکنان و مدیریت شهری و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)  ثمربخشی چنین خدماتی را در سایه یک‌دلی و همدل بودن همه مسئولان استان و شهر در عرصه خدمات به مردم دانست.

وی با قدردانی از تلاش و جدیت محمود صفری شهردار اردبیل در تملک املاک باقیمانده در محدوده پروژه پل آقاباقر و اقدامات او در تملک باغ شریعت، افزود: ماهم همکاری و تلاش خواهیم کرد تا مدیریت شهری بتواند برای انتقال پادگان ارتش به خارج از شهر اردبیل هم اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: تردد بالای پیش‌بینی شده به ایستگاه راه‌آهن از این محل نمایانگر ضرورت اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در این نقطه بوده که در طرح جامع ترافیک شهر اردبیل هم این طرح جای‌داده شده است.

این نماینده مجلس گفت: از هیچ برنامه‌ای در جهت بسترسازی قانونی برای افزایش درآمدهای شهرداری‌ها دریغ نکرده‌ایم و قانونی تصویب کردیم که سهم شهرداری‌ها را از محل ارزش‌افزوده از ۳۳ درصد به بیش از ۵۰ درصد افزایش داده و اثر ماندگار و کار زیربنایی و تضمینی برای افزایش درآمد پایدار مدیریت شهری کشور شد.

وی تأکید کرد: بحث توزیع کشوری مالیات بر ارزش‌افزوده را نیز پیگیر هستیم تا همه مناطق کشور از این فرصت برای توسعه متوازن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • سهم ۵۰ درصدی شهرداری‌ها از محل ارزش‌افزوده

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای نه